”Finanțarea va fi folosită pentru a finaliza dezvoltarea produsului, inclusiv prin încorporare de feedback de la primii utilizatori, cât și pentru a experimenta strategiile de promovare și vânzare care să ne permită să înrolăm utilizatori noi. Planificăm și noi module proprii de inteligență artificială, precum și un model de auto-evaluare psihologică care să permită oamenilor de vânzări să își crească eficiența și să își îmbunătățească rezultatele semnificativ”, a completat Mihai Guran, CEO și fondator al SalesOMMO.
SalesOMMO este un companion digital bazat pe inteligență artificială, proiectat special pentru profesioniștii care lucreaza în vânzări și dezvoltarea de afaceri.
Utilizând atât modele generale de învațare a limbajului (LLM), cât și modele specializate, SalesOMMO accelerează exponențial documentarea necesară pentru abordarea în prospectare de business, înainte de întâlnirile cu clienți potențiali sau existenți.
Mai mult, oferă analize și interpretări derivate din date, dezvăluind strategii mai eficiente de abordare a clienților.
Astfel, utilizatorii soluției economisesc timp și devin mai eficienți prin personalizarea strategică a fiecărei interacțiuni pentru a adăuga valoare, stabilind un nou standard în vânzări și dezvoltarea afacerii
Un aport de peste 50.000 de euro din valoarea rundei de finanțare a SalesOMMO este asigurat de un sindicat de investitori condus de Growceanu, o platformă românească de frunte în analiza și investițiile în firme hi-tech. De asemenea, fondatorii contribuie și ei cu 10% din suma minimă a rundei.
SalesOMMO reduce timpul consumat pentru elaborarea strategiilor de abordare personalizate ale clienților. Produsul oferă în doar câteva secunde un rezumat esențial în pregătirea întâlnirilor, selectând informații esențiale din multitudinea celor disponibile, prin integrări cu baze de date și platforme specializate, oferind sugestii de personalizare a interacțiunilor cu clienții.
”Am lansat varianta beta a produsului în doar câteva luni datorită experienței – am construit practic un produs pe care ni-l doream atunci când am fost și noi în vânzări. Avem deja înscriși câteva zeci de utilizatori pentru testare. Aceștia pot beneficia deja de avantajele automatizărilor și integrărilor, inclusiv cu o primă aplicatie de tip CRM, precum și ale unei soluții de inteligență artificială pe care o personalizăm pentru a facilita interacțiunile specifice cu oamenii care lucrează în vânzări”, a declarat Alexandru Lamba, CTO și fondator al SalesOMMO.
”Faptul că SalesOMMO adresează direct o problemă foarte reală în orice proces de vânzare din ziua de azi, anume lipsa relevanței și calității interacțiunii umane, este principalul motiv pentru care apreciem ce face acest startup utilizând inteligența artificială. În plus, experiența fondatorilor, nu numai din deceniile de carieră atât pe partea tehnică, cât și cea de vânzări, precum și ca startup mentor, advisor și consultant (adesea alături de unii dintre investitorii noștri), conferă un spor de încredere în capacitatea lor de execuție într-o echipă deja bine conturată”, a precizat Ciprian Man, cofondator Growceanu Angel Investment.
Condus de un colectiv de fondatori cu peste cincizeci de ani de expertiză combinată în vânzări la nivel global, SalesOMMO a beneficiat de un start puternic în primăvara anului 2023 și cu ajutorul programului de accelerare a firmelor startup de tehnologie dezvoltat de RubikHub. Echipa a beneficiat de suport din partea comunității tech și prin organizații precum TechAngels, Techcelerator și How-to-Web care au facilitat interacțiunile cu investitorii de la stadiul de idee.
Mircea Ghiță, Country Manager SeedBlink România, adaugă: „Continuarea inițiativei ‘Community Stars’ este o mărturie a angajamentului nostru de a sprijini antreprenorii în etapele incipiente ale dezvoltării companiilor lor. Ne-am propus să fim alături de această echipă, condusă de Mihai Guran, o figură activă în ecosistemul de startup-uri, oferindu-le nu doar capital, ci și resursele și expertiza necesare pentru a naviga drumul spre succes.”
SalesOMMO deschide oportunitatea de investiții și pentru membrii platformei SeedBlink, sub categoria „Community stars”, dedicată startup-urilor tech early-stage. Accesul la aceste runde este mai flexibil, permițând investitorilor să participe cu tichete de investiție de la un prag minim de 500 euro.
Produsele SalesOMMO sunt concepute pentru companiile care caută se își dezvolte accelerat businessul, fiind accesibile la nivel global încă de la lansare. Experiența și expertiza echipei de fondatori sunt avantaje semnificative pentru investitorii care aspiră să se alăture în această călătorie de creștere exponențială la nivel internațional.