Într-un articol publicat pe blogul companiei, reprezentantul Samsung susține că trecutul oarecum lipsit de strălucire al tehnologiei a rămas în urmă și că plierea este viitorul. El împărtășește, de asemenea, câteva statistici interesante despre preferințele clienților: 70% dintre cumpărători au o preferință puternică pentru telefoanele pliabile de tip flip-phone, ce se pliază pe verticală.

Telefoanele pliabile sunt interesante din mai multe motive. Cel mai important fiind faptul că prin pliere poți avea atât un smartphone mic pe care-l poți mânui cu o mână, dar și unul mare pe care-l poți folosi pentru jocuri, filme sau atunci când faci multitasking. Un dispozitiv 2 în 1 pe care-l iei cu tine.

„Anul trecut, am văzut aproape 10 milioane de smartphone-uri pliabile livrate în întreaga lume. Aceasta este o creștere de peste 300% față de 2020 și prezic că această creștere rapidă va continua”, scrie Roh.

Anul trecut, 70% dintre utilizatorii care au ales opțiunile pliabile Samsung Galaxy au ales Flip - telefonul care se pliază în jumătate de-a lungul axei sale cele mai scurte, la fel ca telefoanele Razr cu clapetă de altădată. Restul de 30% au ales Fold, care transformă un smartphone obișnuit într-un fel de tabletă. Samsung descrie Fold ca fiind „dispozitivul de productivitate suprem, care le permite utilizatorilor să facă mai mult prin intermediul telefonului”.

Unele inovații au nevoie de ceva timp pentru a se impune pe piața smartphone-urilor, dar echipa Samsung este optimistă în privința telefoanelor care se pliază printr-o simplă mișcare a încheieturii mâinii și pare puțin surprinsă de rapiditatea cu care oamenii au îmbrățișat noua tehnologie.

"În urmă cu trei ani, Galaxy foldables putea fi rezumat într-un singur cuvânt: radical. Foarte repede, însă, a devenit clar că acest design inovator și flexibil se potrivește perfect în stilul de viață modern", susține Roh. "Drept urmare, ceea ce în urmă cu trei ani era o noutate, este acum alegerea preferată de milioane de oameni."