Sandu Băbășan își va dedica majoritatea timpului dezvoltării proiectului Nooka Space, prima rețea globală de birouri smart, prezentă deja în 6 țări europene, inclusiv în România. În același timp, este focusat pe dezvoltarea la nivel internațional (EU, US, UAE) a unei rețele de parteneri de business și investement, cu ajutorul cărora să sprijine creșterea accelerată start-up-urilor la nivel global.
În 2022, Sandu Băbășan estimează că va atrage finanțări pentru dezvoltare de peste 5 milioane de euro în companiile în care este acționar.
În ultimii ani, antreprenorul în serie Sandu Băbășan a dezvoltat și a investit în mai multe proiecte, fiind, în prezent, acționar în 8 companii: Nooka Space, Blugento, Autodeal (cea mai complexă și completă aplicație pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto disponibilă în România), Robin Good (proiect de dezvoltare de business dedicat start-up-urilor din România), StageMe (start-up româno-german, dezvoltator al soluției de video live streaming pentru eCommerce), Bookr (platformă de rezervări online), iVox (platforma online de sondare a opiniei publice) și CashControl (aplicație online de administrare a finanțelor personale).
Despre Nooka Space am scris pe larg în acest material.
„Ies din zona de execuție Blugento, după ce business-ul și-a demonstrat potențialul de a se extinde regional, și îmi propun să contribui la dezvoltarea rețelei de birouri smart Nooka Space, continuând să investesc în start-up-uri early stage, unde know-how-ul meu în zona de internaționalizare poate face cu adevărat diferența”, spune antreprenorul în serie Sandu Băbășan, menționând că își propune ca, anul acesta, să investească în mai multe companii din Romania sau dezvoltate de români în Diaspora. „În primă fază, am în vedere investiții în proiecte de tehnologie, care au capacitate de scalare internațională și potențial de a dezvolta comunități digitale”.
Sandu Băbășan, 39 de ani, este absolvent al Facultății de Științe Economice, din cadrul Universității de Vest din Timișoara și este antreprenor din anul 2005, imediat după terminarea facultății, când a pus pe picioare un business în industria online.
A dezvoltat ulterior, alături de Vlad Stănescu, agenția de software development MindMagnet, în 2009, prin intermediul căreia construia magazine online la cheie pentru clienți internaționali, compania fiind, ulterior, achiziționată de către furnizorul de soluții software Pitech Plus.
Și-a canalizat eforturile către dezvoltarea business-urilor în care este acționar, reușind atragerea mai multor runde de finanțare pentru dezvoltarea acestora, cea mai importantă fiind investiția de 1 milion de euro în Blugento, în 2019, a grupului polonez R22, accelerând astfel dezvoltarea internațională a companiei.