Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Vezi în avanpremieră
Pe măsură ce experiența clienților devine un diferențiator din ce în ce mai puternic la nivel global, tot mai multe branduri apelează la soluții CDP pentru a dezvolta experiențe unice și personalizate, destinate multiplelor obiective de marketing. Însă, deseori, această abordare limitată la marketing a împiedicat adevăratul potențial al unui sistem CDP eficient.
SAP Customer Data Platform depășește granițele marketingului prin adăugarea unui context bogat în experiențele comerciale, de vânzări și customer service, utilizând strategii relevante de marketing în timp util. Astfel, datorită capacității sale de a colecta și gestiona datele clienților, SAP Customer Data Platform oferă experiențe personalizate, ceea ce permite companiilor să cunoască clientul la fiecare interacțiune și să utilizeze această resursă în mod eficient pentru a crea conexiuni relevante cu acesta, transformându-l într-un client fidel.
Conectarea, respectarea, înțelegerea și personalizarea datelor pentru obținerea succesului
SAP Customer Data Platform este special concepută pentru a aborda 4 elemente cheie ce determină creșterea reach-ului și eficienței brandului:
- Conectarea fiecărei surse de date din companie. Atunci când mai multe surse de date stochează individual datele clienților, rezultatul este supraîncărcarea volumelor de date și fragmentarea profilelor clienților. Cu SAP Customer Data Platform datele clienților pot fi introduse și utilizate din orice sursă din cadrul companiei, inclusiv date CRM primare, secundare, terțiare, precum și date offline, fluxuri de evenimente și activități, împreună cu informațiile tranzacționale, comportamentale, experiențiale și date back-office. Indiferent de sursă, datele sunt menținute, alături de context, surclasând datele operaționale, pentru a conecta sisteme ce necesită o încredere ridicată a calității datelor. Acest lucru determină realizarea unor profiluri unificate ale clienților, actualizate în timp real.
- Respectarea datelor clienților printr-o strategie holistică de confidențialitate a datelor. Confidențialitatea datelor este un aspect esențial, iar brandurile trebuie să înțeleagă cum, când și unde pot fi utilizate datele despre clienți. Înțelegând scopul principal al colectării datelor, SAP Customer Data Platform permite o strategie de confidențialitate holistică, îmbinând datele inbound cu profilul numai dacă există consimțământ și un scop clar definit. Acest lucru sporește transparența în practicile de colectare a datelor și motivele pentru care sunt prelucrate, subliniind un angajament de încredere raportat la confidențialitatea datelor clienților.
- Înțelegerea volumelor mari de date. SAP Customer Data Platform oferă o segmentare puternică și indicatori de activitate calculați în timp real, pentru o înțelegere reală a preferințelor și comportamentului clienților. Acest lucru oferă o bază de date pentru construirea audienței și implementarea necesară pentru a furniza angajamente relevante, personalizate și omni-channel. Centralizarea acestui management al audienței permite brandurilor să ofere experiențe consistente prin soluțiile de marketing, personalizare, comerciale, de customer service și vânzări, lucru esențial într-o strategie care pune clientul pe primul loc.
- Engagement hiper-personalizat bazat pe o viziune completă asupra clientului. SAP Customer Data Platform ajută la unificarea unor cantități mari de date operaționale back-office cu date front-office și date experiențiale. Acest lucru permite crearea de soluții de engagement la nivelul întregii organizații, cu informații relevante, bazate pe permisiunile clienților, funcționale în timp real, care duc la interacțiuni relevante la momentul și locul potrivit, pe canalul preferat și în condițiile clientului.
„Nu există doi clienți identici și niciun singur client nu este perfect previzibil. Cu SAP Customer Data Platform putem crea o imagine de ansamblu a clientului și o putem alătura unui profil unificat, pentru a anticipa mai bine dorințele și nevoile acestuia pe măsură ce le exprimă. Acest lucru sporește eficiența engagementului nostru prin gestionarea datelor în timp real, asigurându-ne în același timp că suntem în măsură să utilizăm corect datele”, a declarat Trond Anderson, Head of IT Strategy and Architecture în cadrul Elkjøp Nordic AS, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice in țările nordice.