„În ultimele luni, Sezamo nu numai că m-a convins, ci a și demonstrat un angajament puternic de a oferi produse de top pentru cei care prețuiesc calitatea și timpul liber. Împreună ne propunem să le dovedim clienților noștri că pot accesa produse de înaltă calitate la prețuri competitive, fără a fi nevoie să părăsească confortul casei lor. Mă voi asigura că toți clienții noștri sunt încântați de experiența Sezamo”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo.
„Am dedicat timp pentru identificarea unui lider local care va integra cu succes valorile grupului, cu o înțelegere deplină a pieței locale și care va conduce compania către noua sa etapă de dezvoltare. Prin analiza atentă a pieței, am identificat cea mai potrivită opțiune în persoana lui Cristian, căruia îi oferim tot suportul și know-how-ul grupului Rohlik”, a declarat Olin Novák, CEO Internațional Rohlik Group.
Clienții Sezamo pot alege dintr-o gamă de peste 450 de produse cu gust autentic, de la micii fermieri, producători locali și internaționali. Fructele și legumele locale vin direct de la recoltă la ușa clienților în doar câteva ore, iar datorită lanțului termic, ajung proaspete la clienți, ca și cum le-ar fi cules direct.
„Experiența este cel mai bun indicator al calității, așa că invit toți clienții noi și existenți să experimenteze direct calitatea și diversitatea ofertei noastre, oferindu-le posibilitatea de a gusta gratuit fructe și legume, în limita a 50 de lei”, a adăugat Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul colaborează cu furnizori și fermieri locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea, precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Sirio Organic, Rora sau Livada Domniței.
Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.