"Rezultatele campaniilor de Singles’ Day și Black Friday din acest an au fost determinate exclusiv de investițiile pe care le-am realizat în ultimii ani în infrastructura tehnică, logistică și echipă. Dincolo de recordurile înregistrate la nivelul vânzărilor, cel mai important pentru noi în perioada următoare este faptul că suntem pregătiți să ne respectăm promisiunea față de clienți, nu doar acum, ci în fiecare zi", declară Radu Meteș, Head of Marketing la elefant.ro.

Date de reținut din timpul celor două evenimente derulate pe elefant.ro:

  • Cea mai mare comandă de Singles’ Day s-a ridicat la 4700 de lei și a inclus 66 de produse.
  • Cea mai mare comandă de Black Friday a avut valoare de 38.880 de lei și a fost plasată de un cumpărător din București.
  • Cele mai multe produse comandate într-o singură tranzacție: 227.
  • Cel mai scump produs vândut a fost un cărucior pentru bebeluși ce a costat aproximativ 2200 de lei.
  • Sute de mii de cărți au fost comandate în timpul celor două evenimente de shopping.
  • Produsele cele mai căutate: jucăriile, parfumurile, cărțile, ceasurile, produsele home&deco și cele din categoria vin&gourmet.
  • Peste 2,3 milioane de clienți unici au intrat pe elefant.ro de Singles’ Day și Black Friday.
  • Comenzile de pe telefoane mobile și tablete s-au ridicat la 84% din total, cel mai mare procent de până acum.
  • Plata cu cardul a reprezentat 40% din total.

Cele mai multe comenzi pe elefant.ro au fost plasate din:

  • Constanța
  • Cluj
  • Timiș
  • București
  • Iași
  • Brașov
  • Prahova

În orașele unde sunt deschise puncte de livrare marca elefant.ro sau easybox, peste 40% dintre comenzi au fost plasate cu ridicare din aceste pickup-points.

Între 17 și 22 noiembrie, elefant.ro derulează o nouă campanie de reduceri sub denumirea Black Days. Produsele din campanie au reduceri de până la 80%.