Astfel, peste 40 de profesori din zonele în care compania are fabrici de ciment, Aleșd și Câmpulung, au deprins competențele digitale necesare predării online, extrem de importante în acest an școlar.

Ținând cont de preocuparea crescută pentru școala online, precum și de dificultățile cu care s-au confruntat profesorii, elevii și părinții, deopotrivă, atelierele digitale din cadrul Smart Teacher au oferit participanților cunoștințele de care aveau nevoie.

Cerințele actuale de predare au generat multe provocări, atât dascălilor, cât și elevilor și părinților. În cadrul proiectului, profesorii au învățat noi tehnici și instrumente specifice mediului educațional digital, înlocuind tabla și creta cu ecranul și tastatura calculatorului/laptopului, iar la final și-au însușit noțiuni noi de predare, precum prezentări interactive create pe platforma MozaBook, orar transpus în calendar și clase online găzduite pe platforma Google.

Proiectul “Smart Teacher”, desfășurat pentru al doilea an consecutiv de Holcim România împreună cu Școala de Valori, a avut loc în perioada ianuarie-august a acestui an și s-a adresat profesorilor din comunitățile în care compania deține două fabrici de ciment - Aleșd (județul Bihor) și Câmpulung Muscel (județul Argeș) – dar și în zonele din apropierea acestora.

Holcim (România) S.A. activează de peste 20 de ani în sectorul materialelor de construcții din România. Compania deţine 2 fabrici de ciment în Câmpulung şi Aleșd, o staţie de măcinare, 17 staţii ecologice de betoane, 3 staţii de agregate, 2 staţii de lianţi speciali şi 3 terminale de ciment în Bucureşti, Turda și Roman. Holcim are aproximativ 800 angajați în România