Bill oferă răspunsuri pentru o selecție cuprinzătoare de peste 500 de întrebări predefinite. Astfel, indiferent că se află pe website-ul smartbill.ro sau în aplicația mobilă, utilizatorii SmartBill pot primi răspunsuri privind utilizarea soluțiilor, modalitățile de facturare, activarea abonamentelor, adăugarea stocurilor, retururile și crearea facturilor storno, compensarea facturilor, dar și multe alte informații specifice activităților de facturare și gestiune. În funcție de complexitatea suportului solicitat de utilizator și ținând cont și de programul de lucru al centrului de suport tehnic SmartBill, chatbot-ul poate redirecționa cerința către unul dintre membrii echipei.

Atunci când Bill este accesat direct din aplicația mobilă, el identifică automat utilizatorul fără a cere detalii suplimentare de autentificare și poate oferi suport personalizat. Acest lucru reprezintă un element suplimentar de personalizare a experienței clienților.

„Credem cu tărie că tehnologia poate să ne îmbunătățească viețile, dar și afacerile. Ca lider detașat al pieței, simțim că e de datoria noastră să o utilizăm și să o amplificăm pentru a răspunde cât mai bine cerințelor fiecăruia dintre cei peste 50.000 de clienți pe care îi avem. Chatbotul Bill ne va ajuta în misiunea SmartBill de a fi cel mai bun prieten al antreprenorului român, 24 de ore pe zi și 7 zile pe săptămână, fără să ținem cont de program sau zile libere”, a declarat Cristina Boarteș, Sales & Customer Experience Manager, SmartBill.

„Interacțiunea cu clienții s-a schimbat radical și a determinat schimbări vizibile în comportamentul companiilor. A oferi un răspuns rapid unui client, atunci când acesta are nevoie urgent de informație, face diferența în business. Parteneriatul cu SmartBill urmărește creșterea și îmbunătățirea oportunităților de comunicare cu clienții. SmartBill este un exemplu de antreprenoriat românesc de succes și suntem mândri să putem fi alături de ei” a adăugat Liviu Drăgan, CEO DRUID.