Grupul Smartree a înregistrat un profit în creștere cu 18% comparativ cu perioada similară a anului trecut, și o creștere de 42% a cifrei de afaceri, înregistrând venituri de 80,2 mil lei.

Smartree HRTech, divizia de inovare în tehnologie pentru procesele de HR, a generat, în prima jumătate a anului 2022, o creștere de 12% a cifrei de afaceri față de perioada similară a anului 2021, obținând venituri totale de 9.6 mil lei.

Linia de business SaaS preluată de Smartree HRTech a înregistrat o creștere mai accelerată comparativ cu zona de externalizare de servicii de salarizare și administrare de personal. Un rol important în eficientizarea activităților aferente serviciilor de outsourcing și nu numai l-a avut automatizarea proceselor de business interne.

„Având în vedere situația dificilă în care se află din ce în ce mai multe companii care se confruntă cu deficit de personal, preconizăm că, în perioada următoare și pe parcursul anului 2023, cererea din partea pieței pentru servicii de outsourcing și servicii de tip SaaS va fi într-o continuă creștere, iar noi suntem gata să o adresăm,” menționează Alexandra Peligrad, CEO Smartree România. „În plus, criza generată de conflictul din Ucraina, precum și criza energetică și nivelul îngrijorător al indicatorilor macroeconomici, cum ar fi inflația - care a crescut într-un ritm galopant la cel mai mare nivel din ultimii 20 de ani, au generat provocări care ne forțează în continuare să găsim soluții pentru a ne întări rezistența și a ne dezvolta activitățile, în această perioadă caracterizată de imprevizibilitate și instabilitate”, adaugă Alexandra Peligrad.

Chiar și în condițiile actuale, marcate de incertitudine, compania își continuă planurile de dezvoltare începute, atât în ceea ce privește parteneriatele cu alte companii ce oferă produse software complementare, cât și în efectuarea de proiecte de achiziții și investiții în companii din domeniul HR.

În perioada următoare, vom lansa pe piață noul nostru modul digital, adresat tuturor angajaților din ecosistemul unei companii, modul care va reduce foarte mult activitățile administrative și le va oferi utilizatorilor o experiență intuitivă și plăcută. Toate acestea sunt acțiuni tactice pe care le facem din preocuparea continuă pentru digitalizare și eficientizare a proceselor de HR, dar și în susținerea misiunii noastre de a le oferi profesioniștilor din HR tehnologia care să-i degreveze de activitățile administrative. Astfel, aceștia au oportunitatea de a-și maximiza și eficientiza timpul alocat pentru dezvoltarea oamenilor și a echipelor în obținerea de performanțe”, adaugă Alexandra Peligrad.

Smartree Romania, divizia prin care Smartree pune la dispoziția clienților săi angajați temporari, a înregistrat o cifră de afaceri de 70.5 milioane de lei, în creștere cu 47% raportat la perioada similară a anului 2021.

În plus, numărul de angajați pe care Smartree Romania îi pune la dispoziția clienților săi a crescut cu 22% față de perioada similară a anului trecut - până la 2,400 de persoane. Această evoluție se datorează, în primul rând, creșterii efectivelor de angajați ai partenerilor companiei. Smartree Romania este o companie cu relații de colaborare de lungă durată, bazate pe servicii de calitate oferite clienților și pe gradul de implicare al echipei în onorarea cerințelor venite din partea acestora. Însă și creșterea numărului de clienți noi a constituit un factor important în obținerea acestor rezultate

În luna mai 2021, Smartree a finalizat procesul de divizare a celor două linii mari de business, în urma căruia Smartree HRTech, compania nou înființată, a preluat activitatea de inovare în tehnologie software și servicii de HR, în timp ce compania Smartree Romania continuă activitatea de punere la dispoziție de angajați temporari, leasing de personal și servicii de recrutare.