Lectură de 3 min

Soluții pentru productivitatea unui business creativ. Cum s-a dezvoltat o florărie din București

Abonează-te pe  
Antreprenorii care vor creativitate nelimitată în dezvoltarea afacerii și în relația cu clienții au astăzi opțiuni pentru a se exprima așa cum doresc. Florăria City Flowers din București este unul dintre aceste exemple: proprietarii florăriei au ajuns la 2.300 de comenzi unice pe lună, reușind, în același timp, să scadă timpul de producție și livrare cu 40%.
Soluții pentru un business creativ. Cum s-a dezvoltat o florărie din București

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

City Flowers a fost fondată în 2007 și se axează pe crearea de buchete și aranjamente de flori. Pe lângă segmentul de flori, florăria a dezvoltat magazinul online și s-a extins și în zona de cadouri. În acest moment livrează cadouri personalizate, butaforii din toate categoriile, atât pentru evenimente private, cât și corporate. Afacerea are în spate un designer cu o experiență vastă, care reușește să transforme fiecare comandă, fiecare buchet de flori, în ceva inedit.

Provocările unui business cu flori

O florărie se bazează pe realizarea unor ambalaje creative, iar modul de prezentare e esențial pentru clienți. Așadar, proprietarii au căutat soluții noi pentru afacerea lor, inclusiv să identifice o metodă prin care să reducă costurile aferente proceselor de imprimare, fără să renunțe la calitate. Pentru a răspunde acestei nevoi, proprietarii florăriei au ales să achiziționeze imprimante atât pentru activitățile administrative, de zi cu zi, cât și pentru personalizarea produselor finale (din partea clienților venind un număr tot mai mare de solicitări în acest sens).

De asemenea, ei au simțit nevoia să îmbunățească și viteza de procesare a comenzilor. Acest lucru vine ca o consecință a faptului că cei care vor să comande sunt ezitanți la început, iar atunci când iau o decizie vor ca livrarea să se facă fără întârzieri, explică Dan-Cristian Niculae, directorul companiei. Așadar, e un business în care viteza poate face diferența.Cum alegi soluții pentru a crește productivitatea și a scădea costurile

City Flowers are în momentul de față 2.300 de comenzi unice pe lună, dintre care 60% sunt personalizate. „Am înțeles încă de la început că procesul de analiză, filtrare și selectare a soluțiilor este cel mai important pas. Concomitent cu acest moment de prospectare am realizat și o listă de nevoi specifice pentru afacerea noastră, astfel încât să putem achiziționa echipamentele necesare pe termen lung”, spune Daniel Niculae.

Acesta a analizat ofertele de pe piață și a ajuns la concluzia că imprimantele Canon reprezintă soluția perfectă pentru provocările City Flowers. „Procesul de analiză nu a fost ușor pentru că acest segment de piață oferă o mare varietate. Decisiv a fost suportul oferit de experții Canon. Am schițat un brief pornind de la nevoile noastre concrete și am primit o paletă de echipamente și o analiză personalizată. În scurt timp am luat decizia”.

City Flowers a ales două echipamente care îi permit să nu mai externalizeze serviciile de imprimare.

Canon PIXMA G6040 s-a integrat perfect în peisajul afacerii noastre. În acest moment angajații florăriei pot personaliza orice produs: ofertele, hârtia de împachetat, cutiile pentru obiecte și accesorii, precum și toate elementele grafice inserate în cadouri și buchetele de flori. “Îi încurajăm pe clienții noștri să facă din oferirea unui cadou o poveste, asa că este foarte important ca toate materialele printate să reflecte întocmai emoția pe care aceștia vor să o transmită”, spune Daniel Niculae.

De asemenea, pentru a gestiona mai bine fluxul administrativ, cei de la City Flowers au ales și o imprimantă Canon i-Sensys MF 746Cx. Cu ajutorul ei imprimă zecile de comenzi online, ordinele de deplasare, rapoartele administrative, centralizatoarele bugetare și toate actele care susțin afacerea din perspectiva administrativă.

În ceea ce privește funcționalitatea, gama PIXMA G a îmbunătătiț randamentul afacerii și datorită rezervoarelor de cerneală. Pe lângă faptul că sunt reîncărcabile, acestea sunt orientate frontal, astfel încât angajatii pot monitoriza nivelurile de cerneală si estima cand trebuie să fie reumplute. Acest lucru se face uşor şi rapid cu ajutorul sistemului de reîncărcare optimizat şi a manevrării uşoare a recipientelor.

De asemenea, conectivitatea s-a dovedit a fi un factor esențial: din momentul în care City Flowers primește o solicitare, toate elementele grafice sunt transmise imediat către departamentele execuționale astfel încât produsele să fie livrate în cel mai scurt timp.

Cu ajutorul schimbărilor făcute și alegerii soluțiilor de imprimare, City Flowers a scăzut cu 40% timpul de producție și livrare, acest lucru reducând cu 5% pe lună costurile administrative.

In ceea ce priveste planurile de viitor, Daniel Niculae îşi doreşte să dezvolte zona de online. „Creșterea afacerii în următorii cinci ani impune o investiție mai mare în magazinul online, spațiu în care oamenii vor putea de acum să-și aleagă elementele de personalizare pe care și le doresc, descărcându-le de pe platforma Canon Creative Park”.

Soluțiile Canon PIXMA G

Gama Canon PIXMA G aduce avantaje și în ceea ce privește imprimarea direct de pe telefon: cu ajutorul aplicației Canon PRINT pentru iOS și Android, antreprenorii se pot conecta în Cloud utilizând PIXMA Cloud Link și imprima de la distanță.

Gama PIXMA conține 13 modele pentru diferite nevoi, care vin cu costuri reduse de întreținere și imprimare, conectivitate, versatilitate și posibilitatea de a imprima inclusiv fotografii la o calitate excelentă.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: