Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 2 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
O nouă categorie de produs pentru Sonos, oferta pe bază de abonament include o interfață simplă pentru gestionarea de la distanță a unui sistem în mai multe locații, muzică sub licență comercială, asistență personalizată și multe altele. Serviciul funcționează foarte fluid cu hardware-ul Sonos existent implementat de fiecare business, pentru a umple orice spațiu cu sunet imersiv. Sonos Pro este disponibil în Statele Unite începând de astăzi, urmând ca acesta să devină disponibil și în alte piețe.
„Pe măsură ce consumatorii se întorc fizic în spațiile comerciale din întreaga lume, magazinele și restaurantele folosesc muzică, imagini și arome pentru a crea o experiență senzorială în magazin care să creeze o conexiune emoțională cu clienții,” a declarat Patrick Spence, CEO Sonos. „Am observat o creștere organică incredibilă pentru Sonos în spațiile comerciale, deoarece companiile investesc în soluții de sunet pentru a atrage clienții, lucru care reprezintă o oportunitate uriașă pentru noi. După ce am testat diferite funcții în sute de locații comerciale pentru a înțelege mai bine nevoile business-urilor și complexitatea experiențelor de audiție de tip comercial, suntem mândri să oferim o soluție simplă, concepută de la zero pentru a răspunde nevoilor acestui public.”
Soluțiile audio obișnuite pentru companii necesită un set complex de produse și instrumente, dar acum acestea își pot eficientiza sunetul cu Sonos Pro.
„Muzica este fundația pe care este construită ambianța unui loc, pentru a face clienții să revină în mod repetat”, a spus Audra Kinsley, VP și GM Sonos Professional. „Sonos Pro a fost conceput pentru a facilita consolidarea viziunii și a stilului de viață al brandurilor prin intermediul sunetului, cu instrumente pentru a selecta conținut și a crea experiențe de audiție distincte, care să rezoneze cu clienții.”
Serviciul Sonos Pro este disponibil la un cost de 35 de dolari/lună pentru fiecare locație.