Sony prezintă Torchlight, un nou spațiu revoluționar de vizualizare avansată, care include cele mai noi tehnologii brevetate de companiile din grupul Sony în colaborare cu Unreal Engine de la Epic Games, cel mai avansat instrument 3D în timp real din lume. Torchlight le permite cineaștilor să creeze scene digitale înainte de filmările principale, într-un mediu virtual foarte realist, folosind Unreal Engine și camere virtuale, inclusiv setul de instrumente de producție virtuală, care leagă perfect mediile virtuale de producția de pe platou cu ajutorul camerei digitale de cinema VENICE de la Sony. În plus, creatorii vor avea acces la diverse tehnologii brevetate de Sony, inclusiv la sistemul mobil de captare a mișcărilor, „mocopi”. Aceste tehnologii, dar și multe altele, sunt încorporate în fluxul de lucru de la Torchlight și îi sprijină pe creatori să își exploreze creativitatea în timp real.

Viitorul producției de conținut - Producția Virtuală

Pentru a oferi și mai multă putere creatorilor, Sony sprijină dezvoltarea Producției Virtuale, o nouă formă de producție de conținut, de la dezvoltarea sa tehnologică până la furnizarea de soluții de producție. În acest domeniu, Sony combină progresele înregistrate în tehnologiile sale de imagistică, de detectare și de afișaj și valorifică redarea în timp real cu ajutorul game engines. Pixomondo, Sony PCL și SPE oferă servicii de creație end-to-end și o infrastructură scenografică la nivel global pentru a acoperi întregul proces de producție, de la pre-producție și filmări pe platou, folosind Producția Virtuală, până la post-producție.

Produse PlayStation 5 și jocuri

Sony Interactive Entertainment prezintă cea mai recentă gamă de hardware PlayStation 5, ce integrează produse precum noua consolă PlayStation 5 într-un format mai mic, dispozitivul PlayStation Portal, căștile wireless Pulse Explore, controller-ul Access și viitoarele căști wireless Pulse Elite. Colecția Deep Earth de panouri metalice și elegante pentru consola PS5 și controllerele wireless DualSense vor fi, de asemenea, expuse. Participanții pot experimenta la stand Gran Turismo 7 atât pe PS5, cât și pe PlayStationⓇVR2 (PS VR2), în moduri de curse imersive, și pot vedea în avanpremieră cel mai recent mod No Return din The Last of UsTM Part II Remastered de la Naughty Dog, ce va fi lansat pe 19 ianuarie.

O nouă modalitate de implicare a fanilor prin intermediul tehnologiei și al divertismentului

Sony dezvoltă inițiativele de implicare a fanilor în domeniul sportului. Alături de clubul de fotbal Manchester City, Sony lucrează în prezent la un PoC (proof of concept) cu scopul de a oferi noi servicii care să creeze o comunitate globală de fani online. Un serviciu beta va fi lansat pentru fani în cursul acestui an.. La stand, vizitatorii pot vedea noul conținut de pe stadionul virtual Etihad și se pot implica în experiențe pentru a-și împărtăși pasiunea pentru echipă și jucători.

Activitățile sportive ale Sony prezintă inițiative cu mai multe proprietăți sportive majore din întreaga lume, care reunesc urmărirea optică Hawk-Eye Innovations, tehnologia de vizualizare a datelor Beyond Sports și expertiza Pulselive în ceea ce privește implicarea fanilor, pentru a crea experiențe inedite pentru fani, destinate unui public divers, inclusiv generațiilor tinere.

Experiențe muzicale imersive

Sony Music dezvoltă noi oportunități pentru artiști, pentru ca aceștia să-și poată extinde domeniul de interacțiune cu fanii pe platformele de gaming și în alte medii de divertisment, folosind tehnologii de tip game engine și de producție virtuală. Vizitatorii standului pot testa trei aplicații practice ce ajută la construirea experiențelor muzicale imersive, de ultimă generație. Expoziția va prezenta modul în care capabilitățile de producție virtuală ale Sony și Unreal Editor for Fortnite (UEFN) de la Epic Games au fost folosite pentru a crea videoclipul melodiei „Jericho”, a artistului Columbia Records numit Iniko, precum și mediul virtual Journey Through Jericho, o insulă în jocul Fortnite care a fost realizată pe baza videoclipului.

Joc VR Ghostbusters

Sony Pictures Virtual Reality (SPVR) prezintă cel mai recent joc VR multi-player cross-platform, Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord, o expansiune a universului îndrăgit Ghostbusters. Expoziția va include experiența de eye-tracking și feedback-ul PS VR2, cea mai recentă generație de căști de realitate virtuală pentru PS5, împreună cu declanșatoarele adaptive ale controlerului PS VR2 Sense. SPVR extinde utilizarea de către SPE a proprietății intelectuale prin furnizarea de divertisment imersiv pentru producția și distribuția de jocuri și experiențe VR la nivel global pe toate canalele de consum, inclusiv divertismentul la domiciliu și cel din locații externe.

Pentru a oferi creatorilor noi modalități de exprimare și pentru a extinde valoarea conținutului de tip IP, Sony promovează proof of concepts pentru oferirea de experiențe imersive care utilizează tehnologiile sale de detectare și interactive prin intermediul unei colaborări la nivel de grup. În cadrul acestei demonstrații, vizitatorii pot experimenta lumea imersivă a filmului Ghostbusters folosind tehnologia haptică unică a Sony, captarea mișcării fără stimuli sau sistemul mobil de captare a mișcărilor numit „mocopi™”.

În plus, SPE se concentrează pe divertismentul bazat pe locații specifice din întreaga lume, inclusiv pe Columbia Pictures Aquaverse din Thailanda, care a fost ales ca unul dintre cele mai bune parcuri tematice noi din lume de către CNN. Această expoziție prezintă un videoclip al acestor inițiative, inclusiv prima destinație de divertisment imersiv operată de studio, Wonderverse, care se va deschide în zona Chicago în luna ianuarie a acestui an.

Noi spații creative: Viitorul este definit de mai multe spații pentru momente Kando - Mobilitatea transformată

„Safety Cocoon” este un concept dedicat evoluției siguranței vehiculului în diverse situații de conducere zilnică, ce le permite șoferilor să facă din timp manevrele necesare pentru a evita riscurile. La stand, vizitatorii pot experimenta diverse tehnologii senzoriale Sony care sprijină realizarea acestui concept. Prin dorința de a obține o rezoluție și o sensibilitate mai mari decât cele specifice ochiului uman, tehnologia de detectare de la Sony are ca scop creșterea siguranței, prin transformarea în „ochii mobilității” și prin contribuția la livrarea unor noi experiențe de mobilitate.

De asemenea, compania a prezentat o cască VR pentru crearea de conținut spațial. Mai multe despre acest dispozitiv poți citi aici.