Decizia de extindere a business-ului vine și ca urmare a creșterii cererii privind mobilitatea urbană, într-un context care a accentuat mai ales nevoia de siguranță a oamenilor. În plus, serviciul de închiriere trotinete Splash, prezent deja pe piața românească din 2019, reprezintă în momentul de față și o soluție rapidă la decongestionarea traficului urban.

Cu o valoare a investiției de aproximativ 1 milion de euro și mai mult de 5.000 de utilizatori activi, reprezentanții Splash anticipează o creștere a numărului de utilizatori la 30.000 în urmă măririi flotei.

În ceea ce privește capabilitățile tehnice ale trotinetelor, autonomia, viteza, performanța și siguranța sunt câteva dintre atributele esențiale ale noilor trotinete Splash. Acestea se caracterizează și prin suspensia telescopică pe roata din față, autonomia de 50 km, precum și roțile de 10 inci.

”Traversăm o perioadă plină de provocări, că urmare a pandemiei de COVID-19, iar Bucureștiul, mai mult ca oricând, are nevoie de alternative la transportul în comun, care să faciliteze deplasarea în siguranță dintr-un colț al orașului în celălalt. Astfel, ne dorim să le oferim bucureștenilor această alternativă”, a precizat Cosmin Doroftei, cofondator și CEO Splash.

Pentru a folosi trotinetele Splash, utilizatorii trebuie să descarce aplicația, să localizeze o trotinetă pe hartă și să o deblocheze cu ajutorul unui card bancar. Deblocarea costă 3 lei și pentru fiecare minut 50 de bani. În plus, prin programul de „juicing”, oricine poate câștiga bani accesând aplicația, colectând trotinetele descărcate de pe stradă și încărcându-le acasă.

Splash e un startup 100% românesc, fondat în 2019, care oferă servicii de micro mobilitate urbană prin închirierea de trotinete electrice. Mai multe detalii despre Splash poți afla din acest articol start-up.ro