„În cele 4 zile de ANSWEAR Spring Black Friday am înregistrat 5400 de comenzi cu o valoare totală de aproximativ 370.000 EUR. Rezultatele sunt într-o creștere cu 70% din punct de vedere venituri față de perioada similară a anului trecut. Cele mai cumpărate branduri au fost Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Guess Jeans, Tommy Jeans, Levi's, Karl Lagerfeld, Medicine, Nike, Desigual, New Balance și Polo Ralph Lauren”, a spus Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Aproximativ 20% dintre clienți au fost clienți noi.

În cadrul campaniei ANSWEAR Spring Black Friday, cele mai căutate categorii de produse au fost tricourile, rochiile și pantofii sport, dar și lenjeria intimă și articolele pentru casă. Comanda medie a fost de 320 de lei.

  • Cea mai mare comandă a fost de 6.000 de lei și a conținut 3 produse, în timp ce a doua cea mai mare comandă a fost de 5.500 lei și a fost formată din 32 de produse diferite.
  • Media a fost de aproximativ 2 produse pe comandă.
  • Cele mai multe cumpărături s-au făcut seara, iar vârful de comenzi a avut loc sâmbătă seară la ora 21:00.

„Cele mai surprinzătoare creșteri ale vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut au fost pe categoriile de lenjerie intimă (dublare a vânzărilor), pijamale (dublare a vânzărilor), papuci de casă (dublare a vânzărilor), dar și categoriile de tricouri, rochii și pantofi sport au cunoscut creșteri importante de 50%. O altă categorie unde s-a observat o creștere de 70% față de anul trecut a fost cea de jeans”, a mai spus Raluca Radu.

După încheierea campaniei Spring Black Friday, retailerul polonez și-a îndreptat atenția către lansarea noului site answear.ro și noua aplicație mobilă. Noutățile sunt legate de o experiență mai bună de utilizare pentru clienți și noi beneficii în cadrul programului de loialitate Answear Club. Noutățile legate de programul de loialitate se referă la posibilitatea clienților de a folosi punctele acumulate în contul lor pentru a achiziționa orice produs de pe site la preț redus, indiferent dacă acesta este deja la reducere sau nu.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.