Noua rundă de finanțare de un milion de euro are ca obiectiv consolidarea metricilor de performanță (KPI) și pregătirea companiei pentru intrarea în acționariat a fondurilor de investiții.
Noua investiție marchează o maturizare și intrarea companiei în etapa de scaleup. Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer își va consolida poziția în piața locală, urmând ca până la sfârșitul anului 2022 să își extindă rețeaua în toate orașele din România.
În urma investiției de tip bridge, Stailer și-a crescut valoarea de piață obținută în ultimele luni.
Finanțarea de un milion de euro este condusă de Cosmin Țîrvuloiu, antreprenor și investitor în proiecte tech. Investitorii care au mai participat în rundele anterioare de investiții sunt antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures), precum și alți investitori străini.
Potrivit Stailer, investitorii se uită tot mai mult la anumiți indicatori cheie ai unui startup aflat în creștere accelerată și la ipotezele care au fost deja validate. Astfel, viteza de creștere (velocity), numărul de clienți, și MRR (monthly recurring revenue – venituri recurente lunare) sunt metricii cei mai importanți acum pentru investitori față de echipă și viziune, din rundele anterioare de finanțare.
“O relaxare deplină a restricțiilor și perspectiva că pandemia a trecut creează o cerere ridicată în piață. În acest context, digitalizarea va ajuta consumatorii să identifice foarte ușor furnizorii de servicii de înfrumusețare, să verifice disponibilitatea și prețurile și să se programeze online. “Am ales să ridicăm o nouă rundă bridge pentru a ne asigura o poziție foarte bună în negocierile cu fondurile de investiții pentru următoarea rundă de investiții de tip seed”, a declarat Andrei Ursachi, CEO și co-fondator al Stailer. Potrivit antreprenorului Andrei Ursachi, startup-urile încheie "în genunchi" negocierile cu fondurile de investiții de cele mai multe ori din lipsă de lichidități, iar acest lucru aduce repercusiuni pe termen lung.
În prezent, peste 80% dintre saloanele de înfrumusețare mizează pe o creștere a veniturilor în 2022 după revenirea de anul trecut.
Astfel, 39,5% dintre antreprenorii din industria de beauty previzionează o creștere a încasărilor de 10-20% în primul trimestru din 2022 în comparație cu primele trei luni din 2021, 23,3% dintre proprietarii de saloane văd un avans de 20-50%, în timp ce 16,3% sunt mai optimiști (creștere de cel puțin 50%). Doar 14% mizează pe o stagnare a veniturilor, iar 3,5% văd o scădere la început de 2022, potrivit unui studiu Stailer.
Din ianuarie 2022 Stailer a început înregistrarea saloanelor de înfrumusețare din Budapesta, urmând ca aplicația adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022. Cei mai importanți factori care au contribuit la creșterea evaluării companiei Stailer sunt adopția rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări și cererea în creștere din partea profesioniștilor de beauty.
În prezent, Stailer livrează către saloanele partenere din rețeaua Stailer cel puțin 30.000 de clienți suplimentari lunari. De asemenea, 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, iar trendul continuă să accelereze. Clienții noi livrați către saloane de înfrumusețare din rețeaua Stailer sunt comisionate cu doar 1 euro per client confirmat, iar acest lucru sporește semnificativ încasările saloanelor partenere precum și gradul lor de ocupare.
În ceea ce privește numărul de utilizatori, obiectivul Stailer este să ajungă până la finele primului trimestru din 2022 la o rețea de 1500 de saloane și 5000 de stiliști.
Serviciul Stailer economiseşte timp şi simplifică procesul de căutare şi programare pentru utilizatori, astfel că numărul celor înregistraţi, 50000 în acest moment, este în continuă creştere. În mod gratuit şi foarte rapid, ei au acces la o bază de date cu peste 1.250 de saloane din toate oraşele reședință de județ din România, unde se pot programa la servicii precum coafat, tuns, vopsit, make-up, manichiură sau cosmetică.
Totodată, utilizatorii pot filtra saloanele partenere după criteriile dorite: în funcţie de zonă, de preţuri, de recomandările altor utilizatori sau după disponibilitatea în intervalul orar dorit.