Astfel, prin acest parteneriat între Keez și BCR, antreprenorii au acces chiar de pe telefon la toate documentele contabile, facturile, chitanțele, rapoartele, bilanțurile, jurnalele, prin aplicația de Keez Mobile.

Serviciile sunt oferite în pachetul StartUp GRATUIT de la BCR.

Indiferent de abonamentul lunar de contabilitate online Keez pe care l-au ales, antreprenorii aflați la început de drum au 6 luni gratuite la pachetul Mini și o serie de beneficii dedicate:

  • Transmitere online a documentelor pentru realizare activități contabile
  • Acces on-line 24/7 la toate documentele financiare plus modul facturare
  • Raportări complexe și simplificate disponibile în timp real pe desktop și mobil
  • Pontaj în timp real și generare automată contracte de muncă pentru salariați
  • Întocmire contabilitate financiară, jurnal TVA, balanță, registre contabile obligatorii, realizare bilanț
  • Depunere declarații taxe și impozite, realizare documente salarizare și ITM.

“Implicarea în susținerea firmelor tip “start up” este o prioritate și pentru Keez. Deși suntem o firmă de contabilitate online, noi ne implicăm și în educația financiară și de business a clienților noștri. Consultanța nelimitată din partea experților CECCAR parteneri KEEZ face din pachetul de beneficii pe care startup-urile le au incluse”, a declarat Daniel Mateescu, CEO Keez.