Seria Startarium FOCUS vine în completarea pilonului “GĂSEȘTE ALIAȚI”, una dintre cele 4 verticale ale platformei Startarium, din care fac deja parte secțiuni de mentorat, consultanță și mapare a oportunităților și aliaților din ecosistem.

Formatul FOCUS este gândit de Startarium ca mod de a amplifica impactul educațional al rețelei sale de aliați, mobilizând antreprenori, mentori și consultanți în jurul unor teme foarte specifice, de abordat prin mai multe formate: mentorat 1-la-1, “peer-sharing”, învățare de grup, retrospectivă, teorie și practică.

Printre potențialele teme pentru edițiile următoare se numără subiecte precum “pitching”, “cash management” sau “board of advisors”.

Validarea produsului - înscrieri până pe 27 septembrie

Pot aplica antreprenorii în etapa de validare a unui nou produs sau serviciu. Sunt acceptate atât afaceri care urmează să fie lansate, cât și afaceri existente care își doresc să valideze un produs nou, sau care se confruntă cu obstacole în validarea unor produse existente.

Pentru a putea participa în program, este nevoie ca antreprenorii să aibă gata minim un prototip, un MVP, sau chiar produsul/serviciul pe care doresc să îl valideze. Înscrierile se desfășoară până pe 27 septembrie și participarea este gratuită pentru toți participanții. Detalii pe www.startarium.ro

“Începuturile vin întotdeauna la pachet cu multă muncă, emoții dar și cu un entuziasm special – acea energie magică ce te face să simți că poți muta munții din loc. Este vorba despre ingredientul cheie pentru afacerile aflate la început, ingredientul ce dă viață ideilor. Ingredient care, în același timp, tocmai datorită forței sale fenomenale te poate împiedica să vezi lumea prin ochii viitorilor tăi clienți. În acest moment este bine să ai alături de tine pe cineva care să te ajute să iei o perspectivă de ansamblu asupra inițiativei tale și care te poate ajuta să validezi modelul de afacere sau produsul la care te-ai gândit. Pe termen mediu și lung validarea te va ajuta să investești timpul și capitalul tău pe cât posibil doar către acele activități care au șansele cele mai mari de reușită.”, spune Remus Gogu, mentor în Startarium Focus și Manager Proiecte Inovație, ING

Calendarul primei ediții va conține 2 sesiuni online de învățare în grup, 4 sesiuni 1-la-1 de mentorat — fiecare antreprenor cu propriul mentor — și 3 sesiuni online de “peer-sharing” pe parcursul programului, pentru conectare cu ceilalți participanți și împărtășit soluții la problemele comune.

Mentorii care îi vor îndruma pe antreprenori în prima ediție sunt:

  • Ioana Hasan, Cofondator & Product Manager | SmartBill
  • Remus Gogu, Manager Proiecte Inovație | ING
  • Mirela Bucovicean, Fondator | Molecule F, Molecule PR, BICI by Mirela Bucovicean
  • Cătălin Vasile, Head of Sales & Customer Experience Practice | Trend Consult
  • Alex Aramă, Managing Director | Mesteșugar Digital
  • Ana Haralambie, Managing Partner | Ghidul Miresei, Piața pe Roți
  • Claudiu Petria, Cofondator & COO | Questo App
  • Linda Vasilescu, Cofondator | R-Create
  • Horia Codrean, Partner | Starfish Events
  • Marius Mitroi, CEO | Ridesafe Technology

Calendarul Startarium Focus este organizat în două etape, cu intenția de a disemina informațiile din program către cât mai mulți antreprenori pentru care ar putea avea un impact pozitiv. În etapa de grup sunt invitați toți cei ce aplică; aceasta va conține webinarii, resurse gratuite și teme de lucru pentru avansarea obiectivului.

În urma acestei etape de grup, zece antreprenori vor fi selectați pentru a continua în etapa individuală, în care li se vor aloca mentorii pentru sesuni 1-la-1.

Înscrierile se desfășoară până pe 27 septembrie și participarea este gratuită pentru toți participanții. Detalii pe www.startarium.ro

O inițiativă 100% privată, Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING. Startarium oferă acces gratuit, național, online, la toate resursele necesare pentru a lansa, a crește și a susține o afacere de succes: conținut educațional, mentorat de business, proiecte de incubare și accelerare, instrumente moderne de finanțare precum platforma proprie de crowdfunding și competiția de pitching Startarium PitchDay.

De la lansare în octombrie 2016, Startarium a adunat o comunitate de peste 48.000 de membri și 5.000 de idei de business, peste 100 de contributori, consultanți și mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 500 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 800.000 de euro.