Directimo vizează o investiție de 1 milion de euro și începe internaționalizarea în Spania și Dubai. Startup-ul românesc care oferă utilizatorilor un motor de căutare pentru piața de rezidențiale noi a avut 1 milion de euro investiție pentru lansare.
Platforma care te ajută să-ți găsești o casă
În prezent, Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed, în valoare de 1 milion de euro, din care o alocare de aproximativ 70% este deja confirmată de parteneri de business și investitori de tip business angels.
Cu o experiență de 16 ani în antreprenoriat și imobiliare, Matei Maloș a creat Directimo împreună cu Alexandru Dan, fost CTO al eMag, și o echipă experimentată în tech marketing, management și vânzări.
Prin îmbinarea tehnologiei cu know-how-ul echipei de specialiști în imobiliare, Directimo reprezintă un instrument de căutare și vizionare online de proprietăți de pe piață prin care cumpărătorii beneficiază și de consultanță integrată în fiecare etapă, pe parcursul întregului proces de achiziție a locuinței.
Vânzările din platformă au depășit 1,7 mil euro în România
Dezvoltarea companiei Directimo s-a realizat organic și a implicat investiții de peste 1 milion de euro până în prezent. În anul 2021, vânzările totale, ce reprezintă comisioanele generate prin platforma Directimo, au depășit 1,7 de milioane euro în România.
Noua rundă de investiție va avea rolul de a asigura fondurile necesare extinderii pe primele piațe internațională, Dubai și Costa del Sol, precum și pentru adaptarea, scalarea și optimizarea tehnologiei. Astfel, 40% din fonduri vor fi destinate susținerii activității echipei internaționale, 20% vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului (sistemul de prospectare și management al ofertelor) și 40% pentru dezvoltarea tehnologiei (sistemul de matchmaking și optimizarea interfețelor pentru cumpărători și brokeri). Procesul de finanțare a început în luna iulie și este prevăzut să se închidă în luna septembrie.
Directimo a primit un grant care permite dezvoltarea unui instrument nou de prospectare a proprietăților, care îmbunătățești experiența utilizatorului în platformă. Pentru dezvoltarea instrumentelor de prospectare, investițiile vor totaliza peste 500.000 euro până în anul 2024.