RTS e un startup fondat la New York acum doi ani. Compania, despre care scrie TechCrunch, arată că se pot face bani în lumea startup-urilor în domenii care nu sunt atât de sexy. Potrivit studiilor, industria colectării deșeurilor valorează între 45 și 65 de miliarde de dolari în Statele Unite și ar putea fi revoluționată cu ajutorul serviciilor de acest tip. Până acum, ori municipalitățile se ocupă de acest lucru ori firme private, care au camioanele proprii.
RTS nu are în proprietate nici un camion de gunoi, dar le oferă o tabletă și o aplicație modernă șoferilor care le dețin și împarte cu aceștia veniturile. RTS a prins foarte bine la companii tinere, cum ar fi rețeaua de hub-uri WeWork, pentru că totul este conectat tehnologic.
RTS tocmai ce a primit 11,7 milioane de dolari investiție, pentru o rundă de seed și pentru a crește. De asemenea, RTS are avantajul că are prețuri flexibile, adaptate economiei de astăzi, așa că a semnat contracte pe mai mulți ani cu multe firme. Practic, RTS se adaptează la numărul de saci de gunoi pe care-i transportă de la o firmă. În funcție de acestea, stabilește un preț flexibil.
Un alt amănunt interesant pe această piață, mai ales că multe startup-uri nici nu visează profit, e faptul că RTS are și profit, deși are 17 angajați. Cum funcționează? Clădirile și administratorii au o aplicație și pot comanda ridicarea gunoiului. Tot din aplicație selectezi tipul de gunoi, iar comanda se duce către camioanele care sunt pe stradă la momentul potrivit.
RTS se bazează pe 18.000 companii care au camioane și pe care le pot folosi pentru transportul gunoiului. Așadar, acestea sunt abordate, vânzarea fiind una B2B.