Toți cei care accesează pagina deazipebine.atlas.app au posibilitatea de a-și evalua sănătatea și starea de bine prin intermediul unor scale de autoevaluare pentru calitatea vieții, depresie, anxietate, stres, burnout sau bunăstare financiară.

Totodată, au la dispoziţie informații relevante de la specialiști licențiați ai platformei ATLAS şi sfaturi ușor de urmat, care îi pot ajuta să fie mai bine: bine cu ei (sfaturi de sănătate psiho-emoțională), bine sănătoși (sănătate fizică), bine financiar (bunăstare financiară), bine acasă (parenting), bine la job (coaching), bine la masă (nutriție).

“Datele ne arată că depresia, care afectează peste 2 milioane de români, este în top 3 afecţiuni care duc la dizabilitate, o treime din populația ţării suferă de insomnie şi, odată cu pandemia, a crescut și riscul de burnout, prin mărirea timpului de lucru cu 48,5 minute pe zi. Evoluția recentă a platformei ATLAS ne arată de asemenea că tot mai mulți români sunt preocupați de sănătatea și de starea lor de bine, alocă mai multă atenție prevenției și sunt totodată deschiși la inovație și mai apropiați de lumea digitală. Ne dorim să punem la dispoziția lor resursele şi experiența specialiștilor noștri și să contribuim astfel la evoluția în bine a sănătății fizice și psiho-emoționale a românilor”, declară Mihai Bran, medic primar psihiatru și co-fondator ATLAS.

Platforma digitală ATLAS, ce oferă servicii integrate de sănătate și wellbeing, a avut o evoluție exponențială în ultimii ani, punând la dispoziție în prezent consultații online/telemedicină și la cabinet, servicii de psihoterapie, parenting, nutriție, consiliere financiară și {{coaching[45]}}, prin intermediul a peste 1.000 de specialiști.

Am scris pe larg despre platforma ATLAS în acest material.

”Azi, conștientizăm cu atât mai mult importanţa echilibrului emoțional pentru sănătatea noastră și, ca urmare, venim către români cu soluţii concrete, alături de un partener inovator, care înțelege foarte bine prin ce trec oamenii în aceste vremuri. Totodată, prin parteneriatul cu ATLAS, oferim cadou clienților noștri care au o asigurare de sănătate sau de viață la NN un set de şedinţe de consiliere cu peste 1.000 de specialiști din diverse arii care țin de sănătatea fizică, emoțională și financiară,” explică Alexandra Popescu Zorica, Head of Innovation în cadrul NN România.

Parteneriatul cu ATLAS face parte din strategia amplă a NN pentru inovație şi a demarat încă din luna februarie, când NN a început să acorde, sub formă de beneficiu, acces gratuit la serviciile platformei ATLAS celor aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari ai companiei din toată țara.

atlas.app este o platformă digitală de sănătate și wellbeing, prezentă pe piața din România din anul 2016.

Reunește peste 1.000 de specialiști verificați și licențiați în psihoterapie, nutriție, {{coaching[45]}}, parenting și consiliere financiară, care oferă suport atât utilizatorilor privați, cât și celor din mediul corporate (prin intermediul parteneriatelor încheiate cu companii de top din domeniile Retail, Banking, IT, Telecomunicații) sau ONG-urilor (prin intermediul parteneriatelor sociale cu Asociația Magic și Asociația Little People România). Serviciile ATLAS sunt disponibile 24/7, de oriunde, oricând, pentru a le fi alături tuturor celor care au nevoie de ajutor specializat.

Începând cu luna martie a anului 2020, odată cu lansarea primei platforme de telemedicină din România, ATLAS reunește și un număr de 250 de medici de la clinici private partenere, care pot oferi un sfat avizat online, iar din luna august s-a extins și la nivel internațional, prin lansarea primei platforme de telemedicină din Bulgaria împreună cu un partener local.