Startup-ul londonez Oh a anunțat strângerea a 4.4 milioane de dolari din runda de finanțare inițială pentru a dezvolta o platformă care îți oferă acces la conversații și interacțiuni cu copii pe bază de AI ale influencerilor care o folosesc.
Platforma lor, „OhChat”, se apropie de 10.000 de utilizatori în 174 de țări și permite creatorilor și influencerilor din mediile online să dezvolte o copie, un geamăn digital pe bază de AI, care să le genereze venituri, care să se dezvolte organic pe baza algoritmului și să interacționeze cu publicul. Totuși, startup-ul spune că va integra și influenceri originali, conform EU-Startups.
Interacțiuni cu influenceri falși pe bază de AI
Fondat în 2022, startup-ul se concentrează pe viitorul infrastructurii necenzurate a AI-ului și a produselor care permit crearea și interacțiunea cu copii AI ale influencerilor ce pot fi personalizate în funcție de nevoi.
Finanțarea va ajuta Oh să lanseze „superModels”, niște personaje AI autonome care vor oferi potențiale fluxuri de venituri pentru creatorii din mediul online. Acești influenceri AI au capacitatea de a-și dezvolta propria creștere pe rețelele sociale, de a interacționa cu urmăritorii și de a-și dezvolta o personalitate bazată pe aceste interacțiuni. Site-ul Oh promite astfel „conversații imersive, necenzurate cu personajele tale preferate și copii ale celebrităților și creatorilor din lumea reală.”
„Cheia profitabilității lor constă în integrarea superModelelor cu creatori și celebrități recunoscute la nivel global,” spune Nic Young, CEO și co-fondator Oh.
Token-ul Oh în 2025
Pe lângă influenceri, platforma plănuiește să lanseze și propriul token în primul trimestru al anului 2025, care va fi implementat pe blockchain-ul Solana, care va oferi recompense de staking (n.red: stakingul este procesul prin care participi activ la validarea blocurilor pe blockchainurile de tip proof-of-stake).
Potrivit fondatorului, unele copii AI au generat deja venituri lunare pentru creatorii lor, un succes care ”a fost obținut chiar înainte ca aceștia să fie lansați pe X pentru a-și mări aria de extindere și de conversie a utilizatorilor,” a spus el.
Acești AI influencers sunt capabili să genereze text, imagine și voce, ceea ce permite creatorilor să își mențină brandul pe rețelele sociale fără a pierde mai mult timp sau a fi prezenți fizic.