HelloFlow voia să revoluționeze onboarding-ul clienților și verificarea identității. Platforma sa este una no-code și se integrează cu servicii de autentificare pentru fiecare piață.
Piața aceasta, cea prin care clienții își pot face un cont la bancă în mod digital, e una foarte reglmenetată și în continuă creștere. Conform datelor de pe piață, piața e de 1 miliard de dolari.
De asemenea, 45% din clienți abandonează crearea unui cont dacă experiența cu aplicația sau site-ul e una negativă. Dacă instituțiile bancare investesc însă în digitalizare, reduc costuri operaționale cu 80-90%. Cele mai cunoscute soluții internaționale sunt Onfido sau Dow Jones, dar acestea sunt destul de scumpe. Alternativa e dezvoltarea unei soluții proprii, dar e la fel de complicat să faci asta.
În acest context, Trulioo, unul dintre liderii domeniului a achiziționat HelloFlow pentru a accelera oferirea de servicii de autentificare end to end prin îmbinarea dintre tehnologia HelloFlow și Trulioo GlobalGateway.
Despre HelloFlow am scris prima oară aici, când au primit o investiție de 1,6 milioane de dolari.
Companiile la nivel global încearcă să-și optimizeze toate procesele, iar autentificarea și onboarding-ul utilizatorilor este esențial. Astfel, pentru instituțiile bancare, de exemplu, este esențial să aibă servicii de Know Your Customer (KYC), dar și servicii antifraudă, iar procesele digitale să fie aprobate de către organele de reglementare. Trulioo și HelloFlow vor să continue să ofere aceste servicii printr-o platformă unificată.
„Abilitatea noastră de a verifica business-uri și persoane fizice la nivel global, combinată cu abilitatea HelloFlow poate duce la capabilități nemaiîntâlnite și să ne ajute să accelerăm platforma noastră de identificare end to end”, a spus Steve Munford, președinte și CEO al Trulioo.
HelloFlow a dezvoltat un sistem no-code de autentificare și onboarding pentru clienți, adaptat pentru industriile financiare. Interfața construită a fost una drag and drop și permitea înscrierea de noi clienți în doar câteva minute.
Trulioo s-a extins accelerat în 2021 și în 2022 vrea să-și dubleze echipa și să se extindă în toată lume. HelloFlow va acționa ca un hub pentru dezvoltarea europeană a Trulioo.
Cofondatorul HelloFlow, danezul Mikkel Skarnager a condus procesul de onboarding și de identificare a verificării clienților (KYC) la banca daneză Saxo Bank. Acest lucru l-a inspirat să lanseze startup-ul.
Înainte de Saxo Bank, Mikkel a lucrat pentru a crea serviciul de autentificare NemID pentru Nets Group, la fel ca și cofondatorul său, românul Ciprian Florescu, ce are rolul de CTO în HelloFlow. Startup-ul a fost fondat în 2020.
Ciprian Florescu a terminat Computer Science la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași în 2015 și a terminat un master în același domeniu la Universitatea din Copenhaga. Ulterior a lucrat la Nets Group.