„Sprijinul Fortech Investments și experiența demonstrată pe piața românească ne vor impulsiona expansiunea și vor accelera dezvoltarea noastră deja planificată. Eficientizăm procesele business-urilor de eCommerce, le reducem costurile, iar tehnologia noastră înlocuiește cu succes sau optimizează o mare parte dintre operațiunile necesare pentru buna funcționare a afacerilor online. Intrarea fondului Fortech Investments în acționariatul nostru confirmă direcția corectă în care evoluăm”, spune Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe.

„Ne alăturăm noii runde de investiții a easySales, pentru că suntem mereu interesați de zona B2B, mai ales când este vorba de o piață cu atât potențial, cum s-a dovedit a fi eCommerce-ul, în ultimii ani. Ne-a impresionat felul în care echipa easySales a reușit să rezolve atât de multe nevoi ale comercianților și să le integreze într-o singură soluție eficientă și ușor de utilizat. Suntem siguri că vom crește mult împreună și că expertiza noastră și sfaturile vor contribui la maturizarea platformei din punct de vedere tehnic și la extinderea business-ului”, declară Valentin Filip, Managing Partner, Fortech Investments.

La finalul anului 2022, clienții din portofoliul easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare, în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 documentații de produse.

Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales era, la finalul lunii decembrie, de peste 400 milioane euro.

Despre investițiile și obiectivele Fortech Investments poți afla mai multe din acest material de pe Green Start-Up.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.