Veniturile totale ale Ascendia S.A. au înregistrat în anul 2021 o creștere de aproximativ 106% față anul precedent, atingând aproape 6.3 milioane lei, la o cifră de afaceri în creștere cu 372%, adica la aproximativ 4.5 milioane lei. În acest context, profitul net a înregistrat și el o creștere importantă - dacă în anul 2020 compania înregistra pierdere, în anul 2021 s-a depășit pragul de 2.2 milioane lei profit net.

Cifra de afaceri a companiei a fost în creștere cu 372%, de la de 950.348 în 2020 la 4.491.407 lei în 2021. Cifra de afaceri se compune din venituri provenite din vânzarea produselor finite şi a serviciilor.

Dacă în 2020 veniturile din activitatea operațională erau 2.661.260 lei și generau un rezultat din exploatare de minus 849.479 lei, în 2021 veniturile din exploatare au crescut la 6.061.795 (creștere cu 127,78%), generând un rezultat operațional de 2.391.395 (creștere cu 381,51%).

Astfel, 2022 ar trebui să aducă companiei peste 20 milioane lei venituri totale și un profit de peste 8 milioane lei.

Capitalurile proprii ale companiei au crescut cu 600,72% de la 379.967 lei în 2020 la 2.662.503 lei în 2021.

„În 2021 ne-am concentrat pe comercializarea produselor și serviciilor proprii, dublate de investiții pentru dezvoltarea și extinderea lor. Activitatea companiei a fost susținută de divizia de e-learning pentru companii, unde avem platforma Coffee Learning Management System și oferim cursuri e-learning (servicii de dezvoltare și cursuri “off the shelf” – produsul eJourneys), precum și de LIVRESQ, unealta pentru dezvoltarea de cursuri e-learning și nu numai”, se arată în raportul Ascendia.

Direcțiile principale de activitate ale companiei sunt:

  • eContent destinat pregătirii angajaților din companii mari/corporații și dezvoltarea de soluții personalizate – atât zona de servicii, cât și produsul „off the shelf” eJourneys;
  • Platforma de Enterprise Learning Management System - Coffee LMS (www.coffeelms.com) – pentru companii mari/corporații;
  • LIVRESQ (www.livresq.ro) – platforma digitală ce permite tuturor creatorilor de continut din domeniul educational, să creeze continut digital interactiv într-un mod facil.

„Considerăm că produsele noastre LIVRESQ, CoffeeLMS si eJourneys sunt încă produse tinere prin ADN-ul lor și au potențial mare de adopție în continuare. Prin urmare vom continua să le extindem. În plus, compania lucrează la dezvoltarea unui nou produs – eGarantie – așa cum am precizat prin raportul curent trimis către bursă în 2021”, precizează cofondatorul companiei, Cosmin Mălureanu.