Printre speakerii confirmați se numără Chris Barton (fondator Shazam), Sid Venkataramakrishnan (corespondentul european pe tehnologie al Financial Times), Bethanie Maples (cercetător la Stanford) și Scott Klososky (fondator Future Point of View). Evenimentul se va desfășura online, în perioada 10-11 decembrie 2020.

Sabin Dima, fondator Digital DNA Summit și CEO Humans a spus că „Digital DNA Summit este primul eveniment internațional pe tema synthetic (AI-created) media. Ne-am propus să deschidem conversația despre viitorul generat de Inteligența Artificială și, în același timp, să ajutăm inovatorii să înțeleagă în ce mod ideile lor vor schimba lumea. Milităm totodată pentru dezvoltarea ADN-ului digital într-un cadru etic, iar Digital DNA Summit este primul pas în acest sens”.

Peste 30 de speakeri, printre care cercetători din domeniul Inteligenței Artificiale și fondatori de start-up-uri de tehnologie, se vor afla pe scena virtuală a Digital DNA Summit și vor vorbi despre cum ADN-ul digital va revoluționa industrii extrem de diverse, de la zona medicală la sectorul de entertainment, de la educație la fashion, de la gaming la social media.

Claude de Loupy, CEO & Co-fondator al Syllabs (companie ce generează text cu ajutorul AI), speaker la Digital DNA Summit spune că „Cum poate Inteligența Artificială să stimuleze industria media? Îmi voi prezenta viziunea la Digital DNA Summit, unde voi vorbi despre provocările cu care se confruntă media astăzi, cum poate Inteligența Artificială să ajute media să răspundă acestor provocări, cum ar putea funcționa o redacție astăzi cu noile instrumente disponibile și chiar cât de departe ar putea merge automatizarea mass-media.”

Digital DNA Summit va aborda două teme majore în cele două zile ale evenimentului.

Prima zi este dedicată progreselor din domeniul Inteligenței Artificiale, iar cea de-a doua cadrului etic din jurul acestor progrese.

Alexandru Mihalache, Head of Digital Channels, UniCredit Bank a declarat că “Într-o lume în care interacțiunile se mută tot mai mult în online, este esențial să poți răspunde rapid nevoilor clienților și să fii acolo unde și când au nevoie. Interacțiunea trebuie să fie simplă și să se desfășoare fără dificultăți, iar ceea ce au nevoie clienții trebuie să fie disponibil la o singură atingere sau la un singur apel distanță. UniCredit România a fost întotdeauna un promotor al tehnologiilor moderne, investind în inovație și digitalizare - iar aceste valori sunt factori cheie ai creșterii noastre. Voi prezenta, în cadrul Digital DNA Summit, modul în care UniCredit a integrat AI în activitatea sa, în beneficiul clienților noștri”.

Mai multe informații despre eveniment, inclusiv agenda și detalii despre achiziționarea biletelor pot fi accesate pe pagina https://www.digitaldnasummit.com.

ADN-ul digital reprezintă totalitatea datelor care definesc vocea, imaginea și gesturile unei persoane și este folosit în scopul generării unor reprezentări sintetice ale identităţii sale, cunoscute sub denumirea de synthetic sau algorithmically generated media.