”Miruna s-a alăturat echipei în Aprilie 2018 și a fost al doilea angajat Planable. De când a preluat eforturile de marketing, Planable a crescut de 35 de ori din punct de vedere venituri recurente. Suntem încântați să fie parte din echipa noastră iar contribuțiile ei sunt esențiale pentru a crește Planable în ritmul pe care ni-l dorim”, a declarat Xenia Muntean, CEO și co-fondator Planable.
Înainte de a se alătura Planable, Miruna Dragomir a făcut parte din echipa de marketing Uber și echipa de social media la Oracle. Din poziția curentă va susține eforturile de dezvoltare ale Planable pe zona de marketing și va contribui la expansiunea companiei.
”Primul meu loc de muncă a fost într-o echipă de social media cu peste 15 oameni. Am cunoscut din propria experiență dificultățile de colaborare pe conținut într-o echipă de dimensiuni mari. Mă alătur cu mult entuziasm la misiunea Planable de a face mai ușoare viețile profesioniștilor în marketing și de a le economisi timpul și a le stimula creativitatea” a comentat noul Chief Marketing Officer Planable.
Cea mai semnificativă experiență a Mirunei este în Growth Marketing cu accent pe Conversion Rate Optimization, Data Analysis și Lead Generation. Miruna conduce departamentul de Marketing de la Planable compus astăzi din 5 membri.
Planable e o platformă de colaborare unde membrii echipelor de marketing pot crea, aproba și planifica tot conținutul pentru social media. Produsul este folosit de peste 5.000 de echipe de marketing de la companii precum Hyundai, Viber, Christian Louboutin, și Organizația Națiunilor Unite. Planable este primul startup românesc accelerat de Techstars, Fribourg Capital, GapMinder VC și Angular Ventures.