Product Lead este o platformă de tip Creative-as-a-Service, dezvoltată de compania românească Techinfluence, sub conducerea lui Mihai Bocai (Fondator și CEO), Alexander Stoica- Marcu (CXO), Marius Ciubotariu (CTO) și Sorin Amzu (CMO).

Compania a primit 600.000 de euro pentru dezvoltare și extindere pe piețele europene într-o rundă condusă de Sparking Capital, în calitate de investitor principal, în parteneriat cu fondurile de investiții Eleven Ventures (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia).

Platforma Product Lead oferă un flux inteligent, optimizat și conectat, ce ajută echipele de marketing să facă față mai multor activități la un cost mai mic și într-o perioadă mai scurtă de timp.

În 2018, Sparking Capital a condus o rundă seed de investiție în Product Lead. Potrivit fondatorilor Sparking Capital, investiția în acest startup a fost la momentul respectiv de cel mult 100.000 de euro.

”Suntem foarte încântați de succesul acestei runde de investiții, care ne va permite să creștem afacerea în mod accelerat. Depunem multă pasiune și efort pentru a asigura clienților noștri servicii de înaltă calitate, ajutându-i să își dezvolte rapid conținutul digital, asigurându-le un volum ridicat dar calitativ de elemente creative, cu ajutorul tehnologiei și automatizării. Obiectivele noastre de business se concentrează pe creștere și parteneriate strategice, precum și pe atragerea de clienți internaționali din industrii și zone geografice cheie, care să ne ofere tracțiunea de care avem nevoie pentru a ne consolida poziția pentru următoarea rundă de investiții de tip Serie A”, a spus Mihai Bocai, fondator și CEO al Product Lead.

Product Lead oferă o platformă Creative-as-a-Service care oferă un flux inteligent, optimizat și conectat, ajutând echipele de marketing să facă față mai multor activități la un cost mai mic și într-o perioadă mai scurtă de timp. Viziunea Product Lead este de a deveni principala platformă de creare de conținut de marketing pentru social media prin facilitarea accesului la crearea de conținut, prin analiza datelor sociale, automatizare și integrări.

Obiectivul ProductLead este de a-și dezvolta echipa și de a câștiga treptat piețele externe, în special CEE, DACH și tările nordice. În plus, ProductLead dorește să consolideze un set de parteneriate strategice cu principalii jucători de ecommerce, marketplace și marketing tech.

Cătălin Grigorescu, parte a echipei juridice care a asistat Product Lead și Sparking Capital a adăugat: „Lucrăm cu Mihai și echipa sa de mult timp și suntem entuziasmați de dezvoltarea proiectului lor. Colaborarea cu fondatorii este una dintre cele mai complexe experiențe pe care le poate avea un avocat specializat în tranzacții, atât pe plan profesional cât și personal. Vom continua să folosim expertiza practicii noastre de eșalon 1 în tehnologie pentru a sprijini fondatorii, într-o manieră necomplicată, să încheie acorduri echilibrate cu investitorii lor și cu alți parteneri de afaceri.”

Vlad Panait, Managing Partner Sparking Capital, a precizat:Aceasta este cea de-a doua rundă de investiții pe care am efectuat-o pentru ProductLead și suntem foarte bucuroși că fondurile de investiții Eleven Ventures și Founders Bridge și-au unit forțele cu noi pentru a contribui la extinderea europeană a ProductLead. Strategia noastră este să sprijinim și să ajutăm companiile și produsele inovatoare pentru a se extinde la nivel internațional. Pe lângă investiția financiară, contribuim cu expertiză, mentorat și networking pentru a accelera dezvoltarea companiilor în care investim”.

Firma de avocatură CEE Attorneys/ Boanță, Gîdei și Asociații a consiliat Sparking Capital, investitorul principal care a coordonat finanțarea de 600.000 euro acordată startup-ului românesc ProductLead, o platformă digitală integrată de creare de conținut de marketing.

„Apreciem eforturile tuturor celor implicați și contribuția lor la finalizarea acestui proiect – un nou semnal al potențialului pieței de tehnologie din România. Încrederea echipei Sparking Capital ne motivează să susținem în continuare, cât mai eficient, ecosistemul local de start-up-uri și investitori”, a completat Sergiu Gîdei.

Tehnologia construită de ProductLead permite oricărui marketer să dezvolte elemente creative eficiente, de 10 ori mai rapid și la costuri de 10 ori mai mici, oferind un motor puternic de automatizare și experimentare a proceselor de creație, valorificând datele din website-ul de ecommerce al clientului, conținutul generat de influenceri și activele brandurilor la scară largă. ProductLead este deja partener Facebook, TikTok și VTEX.