Dintre cei 50 de finaliști la TechChill, 5 vor ajunge pe scena principală în fața a 1.000 de spectatori, investitori și media pentru a-și susține startup-ul. Evenimentul are loc între 26 și 27 septembrie la Universitatea Bocconi din Milano.

Footprints AI este un startup de omnichannel retail media bazat pe AI care le permite retailerilor să aibă campanii de marketing mai bune.

În total au fost 316 aplicanți din 30 de țări, iar 50 au intrat în semifinale. Un juriu de 42 de specialiști a ales startup-urile, uitându-se la ideea de business, scalabilitate și echipă. De asemenea, niciun startup acceptat nu a primit mai mult de 300.000 de euro investiție până acum.

Câștigătorul va primi 10.000 de euro cash, dar sunt și alte beneficii.

  • Până la 100.000 de euro investiție de la Eden Ventures
  • Până la 250.000 de euro investiție de la Look AI Ventures
  • 30.000 de euro în publicitate de la Immediate Accelerator
  • Bursă la Hero Training de la Draper University
  • Un an de membership la PoliHub - Innovation Park & Startup Accelerator

“Aplicanții m-au impresionat prin calitatea și inovația oferită în proiectele lor. Există o diferență de nivel față de anul trecut. Analizez sute de startup-uri în fiecare săptămână, iar multe au modele similare și activează pe piețe saturate. Acest an promite să fie unul bun pentru că nu va fi ușor să decidem câștigătorul”, a spus Giancarlo Vergine, Fondator și Managing Partner la Over Ventures.