Dragoș Stan are 26 de ani și e pasionat de calculatoare și mașini de când se știe. După ce a început prin a conduce un service auto, Dragoș Stan s-a extins în zona de software pentru acestea, povestea fondatorul pentru start-up.ro în septembrie 2020.

Ideea aplicației i-a venit în urma mai multor experiențe neplăcute avute chiar în service-ul lui, atât cu personalul, cât și cu clienții.

ServiFy ajută antreprenorii să își dezvolte compania și să aibă control total asupra afacerii lor prin eficientizarea modului de lucru și a rapoartelor.

ServiFy optimizează timpul din forte multe puncte de vedere. Folosind ServiFy, poți economisi cel puțin 15 minute la fiecare mașină introdusă în service, ceea ce înseamnă că, raportat la un an, salvezi mii de ore.

ServiFy te ajută să ții evidență clienților, a mașinilor și a rampelor de lucru, să organizezi programările și să trimiți notificări automate clienților, prin SMS sau e-mail.

Noua funcție ServiFy, primirea digitală a mașinilor în service

Cei care s-au dus cu mașina în service știu că e un proces câteodată neplăcut. Te duci cu mașina, parchezi, aștepți un reprezentant al service-ului, durează.

Dragoș spune că astăzi poți închiria mașini sau scutere electrice direct din aplicație, poți comanda la restaurant de pe telefon fără să interacționezi cu personalul.

„Așadar, începând din acest an, acest tip de sisteme au devenit în sfârșit disponibile și pentru industria service-urilor auto. ServiFy Drive&Drop este primul și singurul sistem inteligent de automatizare din România, destinat exclusiv recepției și predării autoturismelor. Sistemul permite clienților service-ului să predea sau să ridice autoturismul din service, oricând vor, 24/7, fără să mai fie nevoie să interacționeze direct cu personalul service-ului”, spune Dragoș Stan.

Sistemul are la bază o aplicație interactivă, POS securizat pentru plata cu cardul, asistență vocală în limba română și lockere securizate acționate de coduri unice.

Acest kiosk se plasează în interiorul sau exteriorul service-ului și este folosit atât de către clienți, atunci când predau sau ridică mașina din service, cât și de către personalul service-ului atunci când, la rândul lor, preiau mașinile de la clienți sau la predau.

Astfel, sistemul va funcționa destul de simplu. Un client programează o revizie, primește un cod unic pe telefon, iar clientul se duce cu mașina la service când dorește, lasă mașina în parcare, iar apoi folosind codul unic deschide un locker securizat și lasă cheile mașinii. Angajații fac recepția în momentul când începe programul.

Cum se predă mașina?

După ce revizia a fost efectuată, mașina e preluată de un angajat al service-ului, lăsată în parcare, iar cheile într-un locker securizat. Clientul primește codul prin SMS și se duce la service oricând pentru a ridica mașina. Plata se face cu cardul la POS-ul din cadrul kiosk-ului automatizat. De asemenea, se pot trimite și facturi pe email pentru clienții care au firme.

„ServiFy Drive&Drop este primul pas spre ceea ce numim SmartReception, adică automatizarea inteligentă a cât mai multor funcții din recepția unui service auto, pentru optimizarea timpului și creșterea cifrei de afaceri”, a spus Dragoș Stan.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.