În cadrul PepsiCo Nutrition Greenhouse, fiecare dintre cele opt companii finaliste primește o bursă de 25.000 euro şi, timp de 6 luni, este ajutată de un expert PepsiCo să-şi atingă potenţialul maxim. Compania a anunțat lansarea acestui incubator în luna aprilie a acestui an, iar startup-urile europene interesate de zona de alimentație sănătoasă au putut aplica până pe data de 15 mai.

Cele opt companii selectate, care concurează pentru marele premiu de 100.000 de euro, sunt:

  • Divingmar (Malaga, Spania) – Proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o varietate de algă comestibilă.
  • Erbology (London, UK) – Specializată în alimente integrale organice realizate din plante viguroase, atent selecționate pentru a se completa reciproc. Printre ingredinte se află anghinarea de Ierusalim, ambalată cu fibre probiotice, cătina de mare bogată în grăsimi omega-7 și amaranth bogat în proteine de înaltă calitate.
  • Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie) – Semipreparate pentru microunde, bogate în proteine şi fibre, realizate de nutriţionişti pentru a oferi diverse opţiuni de preparate cu un conţinut redus de carbohidraţi şi care au sub 300 de calorii.
  • Frecious (Geneva, Elveţia) – Produse din fructe şi legume, gata de consumat și realizate într-un mod sustenabil, care pot fi consumate cu pâine sau biscuiţi, în salate sau în preparate cu cereale, ouă, peşte sau carne.
  • JIMINI'S (Montreuil, Franţa) – Snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile crescute în Europa pentru a asigura o anumită calitate şi trasabilitate, dar şi pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător.
  • Nature On Tap Ltd / TAPPED Birch Water (Londra, Marea Britanie) – Realizat din lichidul revigorant care se află în interiorul copacilor de mesteacăn. Acest produs este inspirat de tradiţii nordice, vechi de secole, fiind plin de nutrienţi, minerale şi reprezintând o sursă naturală de mangan, un benefic antioxidant.
  • No Fairytales (Amsterdam, Olanda) – Wrap-uri diferite de tortilla, realizate din morcovi şi sfeclă, care conţin 45% legume şi beneficiază de un conţinut ridicat de fibre şi puţine calorii.
  • Your Superfoods (Berlin, Germania) – Produsele mixte Superfood oferă un plus de susbtanțe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, müsli-ului şi snacks-urilor. Alcătuite din ingrediente integrale, cu conţinut ridicat de proteine, provenite din toată lumea, acestea oferă mai multă energie, imunitate, antioxidanţi şi proteine.

Lansat în martie 2017, programul PepsiCo Nutrition Greenhouse se adresează companiilor de alimente și băuturi cu vânzări de cel mult 2 milioane euro, care vizează consumatorii din Europa. Cele opt finaliste au fost selectate pe baza calităţii produselor și brandului, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business scalabil şi a unicității pe piaţă.