Aplicațiile sunt deschise până pe 12 iunie, iar înscrierea durează doar câteva minute. Odată selectat, intri în marea comunitate a antreprenorilor creativi sprijiniți să-și dezvolte o afacere de succes cu vizibilitate. În plus, câștigătorul va reprezenta România la competiția internațională din Copenhaga, unde va susține un pitch în fața unor parteneri și investitori internaționali. Costurile deplasării sunt acoperite cu sprijinul Băncii Transilvania, câștigătorul primind consultanță gratuită în business și training pentru pitching.

La Creative Business Cup 2017 intră în concurs cele mai bune idei din domeniile: design, arhitectură, arte și meșteșuguri, publicitate, film, video și fotografie, artele spectacolului, muzică, modă, gastronomie, edituri și presă, radio și televiziune, software, aplicații pe computer și publicații virtuale, jucării și jocuri.

Creative Business Cup este una dintre cele mai mari competiții internaționale din sectorul industriilor creative, la care participă sute de start-up-uri din peste 60 de țări, fiind o platformă de promovare și finanțare pentru produse/ servicii care au potențial de a fi scalabile pe piața globală.

România participă, pentru al șaselea an, la competiția care va avea loc la Copenhaga, în noiembrie 2017. Cei mai creativi antreprenori își vor prezenta ideile pentru a obține atât investiții, cât și premii în bani și servicii de peste 100.000 de euro, bucurându-se de expunere în mediul internațional, în fața investitorilor și a partenerilor.

Înscrierile pentru Creative Business Cup România se vor finaliza pe 12 iunie, în baza unui chestionar ușor de completat de către antreprenori, cuprinzând detalii despre ideea de business (descrierea pieței, nevoia identificată, echipa), care se regăsește online.

Câștigătorul selecției românești va concura pentru titlul de World’s Best Creative Entrepreneur și-și va susține ideea în fața unui juriu format din peste 20 de experți internaționali, la Copenhaga, una dintre cele mai efervescente capitale europene din punctul de vedere al designului și industriilor creative.

În 2016, România a fost reprezentată de FaceRig – aplicație software ce permite oricărui deținător de webcam să devină un personaj digital 3D, cu o largă paletă de expresii faciale – care a ajuns în finala competiției, ocupând locul 5.