Termeni și conditii



Societatea Internet Corp SRL, cu sediul social in Strada Putul lui Zamfir 28, Sector 1, Bucuresti 011683, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40/8379/2005, CIF 17562895, Capital Social 4200 lei si inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 3240 va ureaza bun venit pe pagina web «https://start-up.ro/startupyourlife2018/».

Date de contact Startup Your Life Editia a II-a:

Telefon fix : 031 228 61 20

Email: hello@start-up.ro

Recomandam citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor, deoarece utilizarea sau navigarea pe acest site echivaleaza cu acceptarea expresa si neconditionata a acestora. Daca nu sunteti de acord sau nu acceptati, fara limitari sau calificari, Termenii si Conditiile de Utilizare ale acestui Site, va rugam sa nu continuati accesarea Site-ului.

Semnificatii / Definitii

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

o SITE: reprezinta SITE-ul Internet apartinand INTERNET CORP, care se afla la adresa https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind serviciile si produsele asigurate/oferite de INTERNET CORP prin intermediul site-ului https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/

o UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare. INTERNET CORP solicita fiecarui UTILIZATOR inregistrat sa actioneze in mod onest, etic si cu buna-credinta atunci cand foloseste site-ul.. Este reponsabilitatea dumneavoastra sa inregistrati si sa mentineti un Profil Personal corect astfel incat sa primiti informatii precise prin https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/.

Cuprinsul SITEului

SITEul are scopul de a prezenta toate informatiile referitoare la desfasurarea evenimentului Startup Your Life editia a II-a, program, speakeri, parteneri, parteneri media, precum si vanzarea de bilete in cadrul evenimentului.

Preturile

Toate preturile din acest SITE Internet sunt exprimate in EUR si echivalentul lor in LEI (calculat pe baza pretului in EUR exprimat de catre Banca Nationala a Romaniei), includ TVA.

Cum cumpar?

Comanda biletelor in cadrul evenimentului Startup Your Life Editia a II-a

Pentru a putea face o comanda on-line de bilete dupa ce ati intrat pe SITE trebuie sa accesati sectiunea Inscrieri. Va rugam sa urmati pasii procesului de inscriere si sa introduceti date reale de identificare. Puteti comanda bilete atat pentru persoane fizice, cat si juridice.

Puteti alege tipul de cazare dorit:

  • Cazare in camera single – camera cu un singur ocupant, 399 eur cu TVA inclus (299 EUR in perioada Early Bird)
  • Cazare in camera dubla cu paturi twin – pret diferentiat, 299 EUR cu TVA inclus (224,25 EUR cu TVA inclus in perioada Early Bird)

Ca sa finalizati comanda este nevoie sa alegeti modalitatea de plata si sa o efectuati prin metodele puse la dispozitie. Comenzile cu plata prin OP au termen de plata de 3 zile lucratoare, dupa acest termen facturile proforma expira si este nevoie de efectuarea unei comenzi noi.

SITE-ul https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/ / poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe SITE). Realizarea unei comenzi de bilete presupune acceptarea prealabila de catre Dvs. a Termenilor si Conditiilor de utilizare a https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/ si a Politicii de Confidentialitate a acestuia. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizatori si INTERNET CORP.

Startup Your Life isi rezerva dreptul de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri, de a modifica preturi si descrierile Workshpurilor, speakerilor sau a programului.

Nu se permit insotitori care nu au bilet achizitionat in tabara Startup Your Life.

Descrierea platii prin transfer bancar

UTILIZATORUL are posibilitatea de a alege efectuarea platii comenzii prin transfer bancar in contul Internet Corp. La finalizarea comenzii va primi toate informatiile necesare efectuarii platii si o factura proforma pe adresa de email furnizata la introducerea datelor personale. Utilizatorul trebuie sa efectueze plata numai in contul bancar specificat pe factura si in termenul stabilit de catre Organizator -  maxim 3 zile lucratoare. Depasirea acestui termen echivaleaza cu anularea comenzii. Utilizatorul trebuie sa plateasca suma inscrisa pe factura proforma in totalitatea sa pentru a se valida comanda si emiterea biletului de participare. Daca Utilizatorul doreste sa faca modificari comenzii sale atunci acesta trebuie sa notifice Internet Corp la adresa hello@start-up.ro.

Descrierea platii cu cardul bancar

UTILIZATORUL are posibilitatea de a alege efectuarea platii comenzii sale prin card bancar. SITEul foloseste serviciile procesatorului de plati online Mobilpay.

INTERNET CORP, din motive de siguranta, nu stocheaza datele niciunui card bancar pentru utilizare viitoare, prin urmare UTILIZATORUL trebuie sa reintroduca datele de fiecare data cand doreşte sa participe la o noua achizitie. Prin introducerea datelor cardului bancar solicitate, UTILIZATORUL declara expres ca are dreptul de utilizare a cardului bancar.

INTERNET CORP nu poarta nicio raspundere in cazul utilizarii ilegale a cardurilor bancare. Oferirea datelor cardului bancar demonstreaza acordul UTILIZATORULUI pentru retinerea sumei aferente produsului/produselor respective si debitarea cardului bancar.

In cazul in care tranzactia cu cardul bancar este refuzata din orice motiv de catre banca emitenta, de exemplu depasirea sumei de credit sau suspiciune de frauda, atunci se considera ca UTILIZATORUL nu a achizitionat produsul respectiv.

Tranzactiile cu cardul se vor realiza pe SITE, utilizand serviciile agentului de prelucrare a platilor online cu care INTERNET CORP are incheiat un contract in acest sens, Mobilpay.

Momentul incheierii contractului

Conform reglementarilor in vigoare privind comertul electronic si legislatia privind contractele la distanta produse (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta), in momentul trimiterii comenzii de bilete si dupa mesajul de confirmare referitor la comanda dumneavoastra, se considera incheiat si valabil contractul de vanzare cumparare între parti (Cumparator/UTILIZATOR si SC INTERNET CORP SRL).

Obiectul Contractului :

Obiectul contractului il constituie biletele in cadrul evenimentului Startup Your Life Editia a II-a cu privire la care v-ati exprimat optiunea de a le cumpara, prin lansarea unei comenzi, comanda care v-a fost confirmata ulterior de catre INTERNET CORP. Biletul/biletele are/au caracteristicile mentionate pe pagina https://start-up.ro/startupyourlife-editia2/.

Livrarea biletelor

Livrarea biletelor se face exclusiv online la adresa de email furnizata de utilizator in momentul realizarii comenzii. Biletul este reprezentat de factura fiscala care cuprinde numele persoanelor care participa la eveniment. Costul unui bilet la pret intreg este de 299 EUR cu TVA inclus, facturati in RON la cursul BNR din data efectuarii comenzii. Costul unui bilet in perioada de Early Bird este de 225 EUR cu TVA inclus, facturati in RON la cursul BNR din data efectuarii comenzii, pret valabil pana la data de 31 august 2017. Un bilet cuprinde:

  • Cazarea in camere duble in perioada taberei (2 nopti de cazare)
  • Toate mesele pe parcursul evenimentului
  • Consumatia din pauzele de cafea
  • Consumatia din cadrul Startup Your Life Party
  • Accesul si materialele prezentate in cadrul workshop-urilor

ANULAREA INSCRIERII LA EVENIMENT si POLITICA DE REFUND

Biletele achizitionate in perioada de Early Bird nu se returneaza. Perioada Early Bird se incheie in data de 31 august 2017.


Pentru anularea înscrierii in cazul biletelor la pret intreg achizitionate dupa data de 31 august 2017, utilizatorul va transmite organizatorului/detinatorului site-ului o cerere scrisa transmisa prin posta. În cazul în care anularea se comunica cu 15 zile înainte de eveniment, sumele platite vor fi returnate în proportie de 50%, retinându-se o cota de 50% din suma totala, reprezentand cheltuieli administrative. În cazul în care anularea se comunica cu mai putin de 10 zile pana la eveniment, sumele platite nu vor fi returnate.

Neprezentarea participantului la eveniment din motive care nu apartin InternetCorp nu echivaleaza cu returnarea pretului biletului.

Modificari/Schimbari Periodice

INTREG CONTINUTUL ACESTUI SITE POATE FI MODIFICAT SI VA ESTE OFERIT "CA ATARE" FARA A SE OFERI NICIO GARANTIE DE NICIUN FEL, FIE ACEASTA EXPRESA SAU IMPLICITA.

INTERNET CORP isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nicio notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/sau structura SITE-ului, in orice moment si nu va avea nicio raspundere in acest sens si/sau Termenii si Conditii.

Siguranta Tranzactiilor si Politica de confidentialitate

INTERNET CORP recunoaste importanta respectarii tuturor procedurilor legale necesare, legate de siguranta datelor personale, precum si a tranzactiilor electronice si a luat in acest sens toate masurile necesare, prin metodele cele mai moderne si mai performante, pentru a oferi cel mai inalt grad de siguranta posibil. Toate informatiile legate de datele personale ale utilizatorilor sunt tratate ca date confidentiale.

Date cu caracter personal - Internet Corp este inregistrat cu nr 3240 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Prin intermediul SITE-ului utilizatorii pot furniza INTERNET CORP informatii referitoare in special la date personale (precum nume, adresa, adresa de e-mail, numere de telefon. InternetCorp nu va dezvalui datele personalare catre terti decat in conditiile legii.

Forta majora

INTERNET CORP nu vor fi raspunzatori pentru intarzierea sau neindeplinirea obligatiilor lor, datorate unor evenimente de forta majora, imprevizibile si de neinlaturat. Intarzierea sau neindeplinirea obligatiilor din motiv de forta majora nu va fi considerata ca o incalcare a prevederilor Termenilor si Conditiilor.

Reclamatii si Litigii

Pentru orice reclamatie, utilizatorul/cumparatorul trebuie sa se adreseze in prealabil prin email la adresa hello@start-up.ro. Orice litigiu rezultat din aplicarea, interpretarea sau derularea Termenilor si Conditiilor va fi rezolvat pe cale amiabila. Termenii&Conditiile si toate comunicarile sunt in limba romana. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti.