Primul val de extindere va cuprinde Estonia și Moldova, teritorii în care aplicația va fi debuta până în 2022. Ulterior, șase piețe majore continentale - Germania, Italia, Franța, Spania, Polonia și Cehia – vor fi accesate, până în 2026.

Focusul aplicației se va axa, pentru fiecare piață în parte, pe conținut în limba locală – diferențiator major față de soluțiile existente în prezent, dublat de cel în limba engleză.

Storis are în derulare, în prezent, o rundă de finanțare, prin intermediul platformei de crowd-investing SeedBlink, cu scopul de a atrage 500.000 de Euro. Mai multe informații despre stadiul finanțării și procedura de participare la runda în desfășurare sunt disponibile la https://investors.seedblink.com/projects/58.

Participarea la runda de investiții este deschisă oricărui utilizator înregistrat pe platforma SeedBlink, iar contribuția minimă la finanțare se situează la pragul de 2.500 de Euro. Serviciul este evaluat la 3,9 milioane de Euro, înainte de listarea pe platforma SeedBlink.

„Strategia noastră este simplă - ne propunem să avem cel mai mare catalog de cărți digitale din lume, în limba țării locale în care suntem prezenți, alături de limba engleză. Modul în care citim și învățăm se schimbă, iar consumul de carte trebuie integrat în stilul nostru de viață modern. În context, cel mai facil mod de a accesa informația digital rămâne, întotdeauna, în limba locală a fiecărui teritoriu. În perioada pandemiei, cererea de carte electronica a crescut accelerat, țările din planul nostru de extindere sunt gata să primească mai mult conținut de calitate, în limbă locală, iar noi vom fi gata să îl livrăm”, declară Cătălin Meșter, CEO, Storis.

”Pe termen scurt, ne dorim ca anul acesta sa lansăm aplicația pe iOS, Android și web. Ne propunem un catalog de aproximativ 5.500 de ebook-uri, 900 audiobook-uri și peste 80 de podcast-uri. Pe termen lung, pe lângă extinderea continuă a catalogului și îmbunătățirea experienței aplicației, ne propunem să producem conținut original Storis, din ce în cel mai mult, dar și o extindere în alte țări unde există o oportunitate de digitalizare a pieței de carte”, dezvăluie fondatorul Storis, precizând faptul că până la finalul anului în curs și-a propus să ajungă la circa 2.000 de abonați.

Citește un articol complet despre Storis pe start-up.ro la acest link.