În funcție de locul în care se află, aplicația tazz by eMAG va genera automat cea mai apropiată adresă pentru livrare.

„Noua generație are nevoie de mai multă flexibilitate, iar tinerii caută soluții care să îi ajute să profite la maximum de timpul pe care îl au. Datorită investițiilor pe care le-am făcut în dezvoltarea aplicației, acum suntem pregătiți să livrăm oriunde, chiar și în zonele în care este greu de identificat o adresă fizică, cum ar fi în parc. Prin lansarea „punctelor virtuale” de întâlnire, clienții scapă de presiunea de a găsi o adresă bine definită la care să aștepte livratorul atunci când au nevoie de ceva și nu sunt acasă. Vom continua să inovăm, astfel încât să le oferim clienților noștri experiențe memorabile și multe surprize gastronomice,” a spus Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.

În același timp, participanții la Electric Castle vor putea comanda produse direct de la food court în Bonțida, iar la Cetățuie vor putea profita de ofertele speciale din categoria dedicată din aplicație, livrate în niște puncte fixe, semnalizate offline în cadrul festivalului, prin casete luminate. Mai mult, aceștia vor beneficia și de experiențe culinare inedite, dar și de of