Pe măsură ce TBI Bank lansează noi produse de tip phygital (physical & digital), cunoașterea clienților și verificarea identității lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare.
Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți.
De când a încheiat colaborarea cu Onfido:
- TBI Bank înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte
- TBI Bank reduce costul pentru achiziția fiecărui client nou cu 66%
Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie.
Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate.
Startup-ul creat de românii Ion Stoica și Matei Zaharia, Databricks, investiție la evaluare de 134 mld. $
”Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank).
”Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”.
”În era digitală în care trăim, utilizatorii se așteaptă din ce în ce mai mult la o experiență digitală prietenoasă prin care să-și poată verifica rapid identitatea în siguranță”, a declarat Reuben Sagar, Regional Director la Onfido.