Şcolile selectate se numără printre unităţile de învăţământ care se confruntă cu provocări legate de dotarea cu instrumente digitale de învăţare.
Telekom Romania face această donaţie în numele clienţilor săi business, în preajma sărbătorilor de iarnă, cu scopul de a susţine performanţa în educaţie prin digitalizare şi a contribui la dezvoltarea profesională a generaţiei viitoare de antreprenori.
„Anul acesta, de sărbători, ne-am gândit să donăm, în numele clienţilor noştri business, un pachet educaţional integrat ce include tablete cu conectivitate mobilă şi acces la platforma de management educaţional Adservio, unor şcoli care nu dispun de instrumentele digitale necesare pentru a le oferi elevilor acces la un proces de învăţare adaptat cerinţelor şi exigenţelor din piaţa muncii de astăzi. Această iniţiativă specială pentru noi, cu atât mai mult cu cât ne aflăm în anul în care România aniversează 100 de ani de la Marea Unire, se înscrie în contextul normalităţii pe care o promovăm în strategia noastră de susţinere a comunităţii de business româneşti. Telekom Romania consideră că este normal să contribuie la formarea viitorilor specialişti, care vor fi angajaţii de mâine ai companiilor, precum şi viitori antreprenori, prin susținerea digitalizării şcolilor româneşti, pentru a facilita accesul la informaţie şi cunoaştere.” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.
Telekom Romania oferă soluţii de tip Smart Education începând din 2016, precum pachetul educațional integrat, care include tabletă și conectivitate la internet, plus acces la platforma de management educaţional Adservio. Acestă platformă, accesată de peste 200.000 utilizatori din 26 judeţe, ajută la îmbunătățirea comunicării între părinţi, elevi şi profesori si contribuie la reducerea absenteismul, a violenței în şcoli, a abandonului şcolar timpuriu şi creşterea promovabilităţii la testările naţionale.