Laboratorul va facilita crearea de soluții inovatoare (ca de exemplu instrumente, modele și metodologii) care se pot aplica sectorului audiovizual și cel puțin unui alt sector creativ și/sau cultural. Soluțiile ar trebui să fie ușor de replicat și să aibă un potențial de penetrare a pieței, scriu specialiștii fonduri-structurale.ro.

Mai multe detalii despre înscrierea în cadrul The Creative Innovation Lab puteți afla din acest document.

Proiectul nu trebuie neapărat să se aplice imediat sectorului audiovizual, ci unul care ar putea fi reprodus cu ușurință în acest sector.

Până pe data de 5 octombrie pot aplica pentru finanțări în cadrul acestui proiect entități publice sau private, precum și organizații internaționale. Proiectele ar trebui depuse într-un consorțiu de 3 aplicanți (beneficiari, entități non-afiliate), din cel puțin 2 țări care participă la Creative Europe Programme, iar expertiza lor ar trebui să fie variată.

Bugetul alocat este în valoare de 6.320.000 euro, iar termenul limită pentru depunerea aplicațiilor este 5 octombrie 2021.