Nu este anunț mai important astăzi decât butonul de empatie de la Facebook, preluat de presă drept butonul de Dislike. Deși Mark Zuckerberg a explicat că e vorba de butoane de empatie, prin care să rafinezi opinia ta asupra unor lucruri, presa l-a preluat diferit. În TL/DR-ul de astăzi, am strâns câteva opinii concrete despre acest buton. Între timp, în România Alex Goagă de la wall-street.ro a făcut experimentul de a adresa câteva afirmații despre e-commerce principalilor jucători, care au notat veridicitatea lor.

#AskMark: Are there plans for more options than just a "Like" button? from Facebook on Vimeo.

Two cents on “Dislike”

Cristian Manafu analizează pe blog cele trei efecte pe care butonul de Dislike le-ar avea. “Sunt studii care spun că Facebook are un impact destul de important asupra fericirii noastre zilnice. Nu fac eu o dramă acum dintr-un Dislike, dar o vor face alții. Așa cum sunt oameni care se supără că nu primesc Like la o poză, să ne gândim cum ar reacționa când vor primi Dislike”

TechCrunch menționează clar că e vorba de un buton de empatie, nu unul de dislike. “We didn’t want to just build a Dislike button because we don’t want to turn Facebook into a forum where people are voting up or down on people’s posts. That doesn’t seem like the kind of community we want to create”

Inc.com face o listă cu 11 butoane cu care oamenii ar putea să-și arate empatie pe Facebook.

Wired menționează că Facebook nu face și nici nu are nevoie de un buton pur de Dislike. “The problem with “Like” is also what makes it so effective: It’s reductive. It converts human interaction into a simple binary, or even something less than that”

Digiday face o analiză centrată pe branduri. Ele nu trebuie să se aștepte la hatemaggedon.

Tehnologii

Viitorul jocurilor interactive - cum faci experiența să fie cât mai imersivă? O analiză pe Medium.

Apple Music ajută Spotify, nu distruge produsul, scrie Fast Company.

Cinci mituri despre vânzările pe Amazon de la revista Entrepreneur.

Pinterest se aliază cu lanțul de haine Topshop pentru a crea produse bazate pe pin-urile utilizatorilor.

Investiții și fondatori

VC-ul Bill Gurley are o opinie radicală asupra startup-urilor actuale - “It’s the same shit as in 99”

Fondatorul Evernote, Phil Libin, se alătură General Catalyst pentru a ajuta startup-urile să se concentreze pe produse.

Startup-ul suedez Weld construiește unelte pentru ei care nu au cunoștințe tehnice. 0,5% din populație știe să codeze.

Firma de venture capital elvețiană b-to-v Partners are la dispoziție 100 de miloane de euro pentru noi investiții.

Inspirațional

Cum a reușit Mike Muhney, cofondatorul VIPOrbit Software să facă 47 de milioane de dolari după un eșec.

Cum să treci peste o despărțire de partenerul tău de business.

România

90% din utilizatorii de internet fix caută știri, arată wall-street.ro.

eMAG apelează la forță de muncă temporară pentru creșterea business-ului, scrie zf.ro.