Newsman, unul dintre jucătorii locali de pe piața de email marketing, preia serviciul Dudaverde, consolidând prezența și în zona de servicii SMS.
Newsman, unul dintre cei mai mari jucători locali pe piața de email marketing, extinde operațiunile prin preluarea platformei de la AnyMedia. Dudaverde vine cu un capital important pentru baza de clienți a Newsman, dar și cu expertiză care în lunile următoare va fi valorificată printr-o dezvoltare a strategiei.
Dudaverde va fi transformată într-o platformă 100% automată pentru clienți mai mici cu volum fluctuant de mail-uri. De asemenea, AnyMedia, fostul proprietar al platformei, devine principalul furnizor de SMS pentru Newsman. Prin platforma sendSMS, compania va oferi clienților săi servicii de înaltă calitate de SMS, iar aceștia vor realiza astfel cea mai bună transmitere a mesajului lor către publicul țintă.
Cifra de afaceri Newsman pentru 2015 a fost de 500.000 de euro, iar pentru anul curent țintesc o cifră de un milion de euro, bazat și pe extinderea cu ajutorul Dudaverde
Decizia Newsman este susținută de un parcurs foarte bun în piață, preconizând o dublare a cifrei de afaceri în 2016. Piața pe care activează compania are un capital estimat între cinci și zece milioane de euro. Creșterea companiei este bazată și pe dezvoltarea foarte rapidă a comerțului online din România. Odată cu aceasta, tot mai multe magazine offline migrează spre online și caută să se adapteze cât mai bine canalelor de distribuție a informației din acest mediu.
Cifra de afaceri Newsman pentru 2015 a fost de 500.000 de euro, iar pentru anul curent țintesc o cifră de un milion de euro, bazat și pe extinderea cu ajutorul Dudaverde.
De-a lungul anilor în care a activat pe piața locală, Newsman și-a asigurat un portofoliu consistent de clienți, printre care se numără Cefin Trucks, reţeaua privată de sănătate „Regina Maria“, Fan Courier, F64 sau rețeaua de farmacii Catena. Cei mai mulți clienți au un top cinci de obiective: ROI (return of investment), vânzări pentru produsele pe care le comercializează, automatizare, rapiditate în crearea newsletter-ului, dar cel mai des aceștia solicită experiență și experți în acest domeniu.