Discuți dintre cei doi a început normal, însă CEO-ul s-a inflamat repede când au început reproșurile din partea șoferului. A recurs chiar și la gesturi obsecene pentru a-și impune punctul de vedere. Conducătorul auto i-a explicat că a ajuns în pragul falimentului din cauza tarifelor aflate în permanență scădere. ”Am început de la 20 de dolari pe kilometru, iar acum costă 3 dolari aceeași distanță”, i-a spus acesta.

Într-un e-mail trimis tuturor angajaților din comanie, Travis Kalanick și-a cerut scuze pentru comportamentul care ”nu-l caracterizează” și a declarat că este foarte rușinat de ce a făcut și de cum s-a purtat cu unul dintre angajații săi. De asemenea, a spus că nu poate explica reacțiile sale, conform New York Times.

Nu e prima abatere

Nu este prima controversă din jurul Uber care s-a întâmplat în ultima vreme. Acum aproximativ două săptămâni, o fostă angajată a companiei a depus plângeri în instanță împotriva unor șefi de nivel mai mic care au încercat să o abuzeze sexual într-o excursie de Team Building, petrecută la Las Vegas. De asemenea, au mai existat voci care au spus că stilul abuziv este la modă în compania condusă de Kalanick și că toți apropiații săi au apucături nedemne de persoane care se regăsesc în pozițiile lor.