„În situația actuală, este posibil ca această inaugurare să pară neașteptată, însă, pentru noi, face parte dintr-o strategie pe termen lung și o vedem ca pe o oportunitate excelentă. Principala noastră preocupare este să oferim clienților posibilitatea de a atinge produsele și de a se convinge de calitatea lor. Magazinul fizic este doar una dintre soluțiile noastre pentru a crea o experiență omnichannel completă.”, a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Pe o suprafață de aproximativ 200 mp există o selecție de accesorii, corpuri de iluminat, precum și de mobilier, de la mărci precum: Bloomingville, Be Pure Home, PT LIVING, Karlsson sau mobilier de la Karup, Actona, La Forma și Rowico.
În timpul achiziției, pentru simplificarea procedurii de comandă, clienții vor avea la dispoziție tablete.
Scanând codul QR al produsului selectat, acestea afișează toate informațiile disponibile, precum și articole conexe.
Magazinul propune colecții în diverse stiluri și variante de preț, astfel încât să existe o ofertă largă, pentru orice public.
„Bonami oferă online 60.000 de produse, fiind, desigur, imposibil să aducem întregul sortiment în magazinul fizic. Însă, prin selecția noastră, dorim să atragem clienții online, astfel încât să beneficieze de o gamă mult mai amplă. Dorim, de asemenea, ca pe viitor, să adăugăm alte servicii, cum ar fi afișarea electronică a prețurilor, un spațiu pentru ateliere și întâlniri, precum și serviciile unui designer de interior.’’ , a mai menționat Vopařil.
Pe viitor, Bonami plănuiește să inaugureze și alte magazine, atât în Cehia, cât și pe celelalte piețe unde compania este prezentă, inclusiv în România.
Retur gratuit timp de un an
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi, într-o perioada dificilă, Bonami oferă returul complet gratuit, timp de 365 de zile, la orice produs comandat, atât de dimensiuni mici, cât și pentru cele supradimensionate. Compania dorește astfel să ofere un plus de siguranță și confort tuturor celor ce plasează comenzi online.