Coșul mediu a crescut, de asemenea, de la 400 de lei în 2018, la 450 de lei. În total, în cele 3 zile de eveniment, platforma Fashion Days a fost accesată de peste 1,5 milioane de persoane, cu 35% mai multe, comparativ cu anul trecut. Aplicația Fashion Days a fost principala sursă de comenzi, peste 70% dintre produse fiind achiziționate de pe un dispozitiv mobil.

Cel mai mare Black Friday de la Fashion Days

Cu 85% dintre produse la cele mai bune prețuri din an, Fashion Days a fost destinația de online fashion în cele 3 zile de Black Friday. Bărbații au fost tot mai interesați de oferte, astfel că 40% dintre comenzi au fost plasate de către aceștia, o creștere de 8% față de 2018.

Cele mai căutate produse:

  • Cizme femei
  • Pantofi sport femei
  • Pantofi sport bărbați
  • Genți
  • Geci & jachete femei

Cele mai vândute produse (femei):

  • Pantofi sport Puma
  • Cizme scurte, negre, UGG
  • Cizme scurte, maro, UGG
  • Pantofi sport New Balance
  • Geantă Beverly Hills Polo Club

Cele mai vândute produse (bărbați):

  • Pantofi sport Puma
  • Pantofi sport mid-high Nike
  • Ghete impermeabile Trespass
  • Pantofi sport de piele Nike
  • Set ceas și brățară armani exchange

Cele mai achiziționate branduri:

  • UGG
  • Nike
  • Guess
  • Puma
  • Trespass

Comanda cu cele mai multe produse a fost plasată din București și a inclus nu mai puțin de 50 de articole, iar cel mai scump colet a inclus 29 produse și valorează 11.392 de mii de lei.

Orașele/județele din care s-au făcut cele mai multe comenzi:

  • București&Ilfov
  • Constanța
  • Cluj-Napoca
  • Timișoara
  • Iași