WARP Future Communication este adresat startup-urilor care pot aduce inovația în serviciile de comunicații și în domenii adiacente precum recunoașterea vocală, control parental, inteligență artificială, mesagerie bazată pe voce, viață digitală și care pot îmbogăți, în general, experiența comunicării prin voce și imagini video. Programul oferă startup-urilor toate instrumentele și resursele necesare pentru a-și dezvolta, construi la scară și comercializa serviciul, atât din perspectivă de business, cât și tehnică.

Startup-urile interesate pot aplica aici până la 30 aprilie 2017. Programul va consta în întâlniri față în față, muncă la distanță (timp în care startup-urile vor primi ajutor individual și suport de la partenerii de business) și într-o conferință la finalul anului. Așteptările fondatorilor programului sunt ca, până la finalul acestuia, două-trei soluții inovatoare să fie gata de a intra rapid pe piață. Echipele selectate în program vor participa gratuit, fără să li se ceară niciun aport de capital și își vor păstra drepturile de proprietate intelectuală.

Va fi de dorit ca serviciile dezvoltate să funcționeze pe platformele oferite de Deutsche Telekom și Nokia. Business-urile selectate în program vor primi suport din partea inginerilor care le vor ajuta să transfere și să activeze soluțiile pe platforma dorită. Mai multe informații, materiale și webinarii referitoare la platformele alese vor fi disponibile pe website-ul programului, aici.

“Credem că provocările cu care ne confruntăm zi de zi necesită crearea unor parteneriate cu focus pe co-accelerare, facilitarea accesului la noi cunoștințe și tehnologii care să conducă la dezvoltarea de noi modele de utilizare. Acesta este motivul pentru care WARP Future Communication este atât de diferit – oferă startup-urilor posibilitatea de a ieși rapid pe piață cu suportul a două mari corporații – Deutsche Telekom și Nokia”, explică Jakub Probola, Director hub:raum pentru Europa Centrală și de Est.

“În ziua de azi, afacerile noastre nu sunt concentrate doar asupra îndeplinirii cerințelor tehnologice extraordinare, ci și asupra modului în care tehnologia este dezvoltată și folosită” – spune Susanne Fettig, Director al Global Customer Business Team Deutsche Telekom, la Nokia.