SaleSqueze permite realizarea de configuratoare vizuale pentru produse care au multiple elemente, cum ar fi un tiny house sau proiecte de arhitectură. SaleSqueze vrea să creeze o experiență "ca de Tesla" pentru industria de manufactură, concentrându-se pe produse cum ar fi casele sau echipamentele de grădină, casele modulare sau acele tiny houses, echipament agricol, rulote, dar și altele.

SaleSqueze creează astfel de configuratoare și a introdus și opțiuni de vizualizare ajutate de către inteligența artificială.

Conform datelor, 85% din vânzările în zona de manufactură vine din vânzări directe, iar procesul este îngreunat de faptul că oamenii de vânzări se bazează pe unelte manuale, costurile sunt mari și conversiile sunt mici. De asemenea, clienții au dificultăți în a vizualiza produsele și să le personalizeze.

Produsul slovenilor se numește Visual CPQ - Configure, Price, Quote. Configuratorul poate fi folosit de companii din zona de producție și e ușor de realizat, deoarece nu are nevoie de skill-uri de programare, fiind pe bază de Drag & Drop. Conform datelor SaleSqueze clienții platformei au văzut efecte în 3 luni de la folosirea produsului, cum ar fi de 3 ori mai multe lead-uri, 40% mai multe vânzări și cu 90% mai puțină muncă de administrare.

Investiția de 1,5 milioane de dolari a fost condusă de Underline Ventures, cu participarea Robin Capital, Fortech Investments, dar și Super-Angels, Klub 20, Xenia Muntean, Christoph Zoeller și Bjorn Schaffer.

"Am fost impresionat de viziunea și dedicarea echipei de la SaleSqueze. Suntem încântați să-i susținem în misiunea lor de a simplifica vânzările B2B printr-o experiență digitală vizuală", a declarat Bogdan Iordache, General Partner la Underline Ventures.