Creșterea înregistrată de Notino în 2018 este cu 18,5% față de cele 273 de milioane de euro înregistrate în 2017. Acesta este cel mai bun rezultat financiar obținut de companie în cei 15 ani de activitate.

Notino în România

Anul 2018 a adus rezultate foarte bune și din punct de vedere al volumului de vânzări, compania reușind să depășească cu 2,5 milioane de unități rezultatul anului 2017, ajungând la 29 de milioane de produse vândute.

În România, vânzările au fost impulsionate de inaugurarea primului magazin în centrul comercial Promenada Mall. Compania continuă investițiile și anul acesta, deschizând un nou magazin în Mega Mall București.

Portofoliul de produse al Notino este vast, cuprinzând unele din cele mari branduri de beauty la nivel global, dar și branduri de nișă. „Parfumurile reprezintă cel mai mare volum din produsele vândute, fiind urmate de produsele de make-up și îngrijire a pielii. Anul trecut am vândut 6 milioane de unități la nivel european,” a menționat Zbyněk Kocián, Director Comercial al companiei Notino.

Notino are propriul Centru de Logistică și Distribuție în Cehia, livrând anul trecut 7,5 milioane de colete către cele 22 de țări din Europa în care compania operează.

Expediem, în medie, 25.000 de colete pe zi, iar acest număr crește de până la patru ori în sezonul sărbătorilor de iarnă. În acest moment, putem expedia peste 100.000 de pachete zilnic,” a spus Tomáš Hofer, Director de Logistică al companiei Notino. Cea mai aglomerată zi din 2018 a fost Black Friday, pe 23 noiembrie, când depozitul a livrat 86.000 de colete. „În acea zi au fost vândute 301.000 de produse, astfel încât, în medie, clienții au comandat 209 produse pe minut,” a completat Hofer.

Cele mai bune rezultat au fost obținute de Notino în România, Polonia, Cehia, Germania și Slovacia. Vânzări în creștere au raportat și Austria, Franța și Bulgaria. În plus, anul acesta, liderul european în domeniul comerțului online de beauty intenționează să se extindă în Elveția, și totodată să crească rețeaua de magazine fizice.