Procesul de rebranding, care face parte din strategia de extindere a companiei pe piața din România, a început în vara anului trecut și are loc în anul în care WatchShop.ro aniversează 10 ani pe piață.

„Am ajuns la noua identitate de brand după implementarea mai multor studii de piață – chestionare și interviuri, discuții cu agenții de branding, clienți și parteneri. Pentru că oferim mai mult decât ceasuri originale, ne-am dorit să transmitem mai clar acest mesaj și să arătăm, astfel, cât de valoroasă este experiența acumulată de-a lungul unei decade, putând afirma, cu încredere, că suntem experți în ceasuri originale”, declară Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Înființat în 2009, WatchShop.ro a vândut, până în prezent, peste 170.000 de ceasuri originale și a onorat peste 140.000 de comenzi. Noul slogan al WatchShop.ro este: Expertul tău în ceasuri originale.

Odată cu noua identitate de brand, WatchShop.ro aduce îmbunătățiri importante și în shop la nivel de design, dar şi în platforma din spatele magazinului, site-ul având acum o viteză de încărcare mult mai bună, iar procesul de achiziție desfășurându-se mai rapid.

„Alături de o nouă identitate vizuală, alt logo, alt slogan, alte culori ale site-ului, le putem oferi acum pasionaților de ceasuri o experiență de cumpărare îmbunătățită, site-ul fiind și mai ușor de folosit de clienți. Am schimbat paginile de produs și meniul pentru a avea informații mai clare și mai ușor de înțeles. Vom continua anul acesta șirul de investiții, îmbunătățind coșul de cumpărături și paginile de categorie. Coșul de cumpărături va fi mult mai «user friendly», atât din punctul de vedere al utilizării, cât și al aspectului, ușurând procesul de comandă și finalizarea acesteia într-un timp cât mai scurt”, mai spune Dragoș Diaconu, adăugând că „originalitatea produsului este unul dintre factorii principali care influențează achiziția unui ceas dintr-un magazin online față de unul clasic, iar noi ne-am asumat cu mândrie acest statut, de experți în ceasuri care vând doar produse originale”.

Watchop.ro anunță noua gamă de ceasuri Tissot

WatchShop.ro este retailer autorizat Tissot și anunță listarea în site a noii game de ceasuri Tissot, care cuprinde 30 de modele, inclusiv ceasuri pereche și ediții limitate. Totodată, venind în sprijinul celor care își doresc să achiziționeze doar ceasuri originale, Tissot oferă clienților posibilitatea de a verifica dacă site-urile de pe care vor să cumpere ceasuri sunt autorizate de Tissot să vândă produse originale, accesând acest link.

Producătorul elvețian de ceasuri aduce, odată cu lansarea gamei, o serie de funcții și specificații inovative pentru noile sale modele, precum:

  • Rezervă de putere pentru un număr mai mare de ceasuri – power reserve de până la 80 de ore;
  • Un nou tip de geam cristal safir rotunjit cu protecție antireflex;
  • Modele de ceasuri mai subțiri, cu o grosime de doar 5,2 mm;
  • Lady heart - mecanismul automatic este vizibil printr-o mică fereastră la ora 12.

Modelele flagship ale colecției Tissot sunt deja disponibile pe WatchShop.ro:

Tissot Carson Premium Automatic Collection se evidențiază prin carcasa transparentă pe partea din spate, ce permite vizualizarea mecanismului și are model pereche.

Tissot Lady Heart Flower Powermatic 80 - Feminine și elegante, ceasurile Tissot Lady Hearts se evidențiază prin cadranul în formă de inimă ce permite vizualizarea mecanismului la ora 12:00. Anumite modele sunt decorate cu diamante.

Tissot T-Race Motogp 2019 Chronograph, în ediție limitată, un model de inspirație moto, este un must have pentru pasionații de MotoGP, carcasa fiind gravată cu clebrul logo.

WatchShop.ro va continua să aducă cele mai noi game de ceasuri lansate la nivel mondial și se va axa, în același timp, pe distribuie în exclusivitate a ceasurilor Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S., recunoscute internațional și cu rezultate notabile în multe țări, atât la nivel european, cât și la nivel mondial.

Totodată, anul acesta, WatchShop.ro se va concentra pe dezvoltarea rețelei de distribuție, mai ales în magazinele fizice, estimând pentru 2019 o creștere de 20% a cifrei de afaceri.