WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 și creșterea rețelei de distribuție a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulți comercianți parteneri. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depășind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferența va fi realizată pe canalele offline: magazine proprii și distribuție.
”Anul acesta se vor vedea și mai clar în vânzările WatchShop.ro rezultatele strategiei de business și a investițiilor începute în 2019. Ne așteptăm, astfel, să avem un mix bun între online și offline, crescând popularitatea magazinului din AFI Cotroceni, și continuând extinderea rețelei de parteneri care comercializează brandurile de ceasuri distribuite exclusiv de noi în România. Vom acorda o atenție specială unei categorii de clienți interesați de ceasuri fashion, pe care am început deja să o apropiem prin adăugarea de branduri noi în portofoliu”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.
1 din 10 ceasuri vândute în 2020, de la brandurile exclusive
Brandurile fashion Fossil și Guess, mărcile premium Garmin, Tissot și Citizen, și cele distribuite exclusiv, Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S, se vor afla în topul vânzărilor din acest an. Din totalul ceasurilor vândute de WatchShop.ro, indiferent de canal, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vândute au fost ceasuri distribuite în România exclusiv de WatchShop.ro.
Valoarea medie a coșului de achiziții va depăși 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziția medie a fost de 480 de lei.
18.000 de produse pe WatchShop.ro
În prezent, WatchShop.ro listează aproximativ 18.000 de produse active, oferind cea mai variată gamă de ceasuri disponibile online. Dintre acestea, se disting favoritele anului 2020, când clienții caută ceasuri cu încărcare solară sau potrivite pentru scufundări, cum ar fi o serie de ceasuri bărbătești Accurist din gama Solar 120 sau din gama Diver.
Pentru ceasurile de damă, clienții aleg modelele fashion cu cristale Swarovski, precum modelul premium Accurist Signature 8219 sau cel din gama Pure Briliance, care se evidențiază printr-un cristal rotativ de dimensiuni impresionante.
Clienții WatchShop.ro pot fi consiliați în alegerea ceasului într-unul din cele 2 magazine fizice WatchShop.ro din București sau telefonic. Pentru orice ceas cumpărat online sau offline, clienții au retur de 365 de zile, precum și servicii de personalizare prin gravură sau ambalare. Produsele cumpărate pot fi livrate acasă prin curier sau ridicate personal din showroom.
WatchShop.ro are un portofoliu de aproximativ 18.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață.
WatchShop.ro are și prezență offline, prin două magazine fizice în București - unul în AFI Cotroceni (la etajul unu, la scările rulante de la patinoar) și unul în Banu Manta nr. 60 – și prin rețeaua de comercianți parteneri care vând brandurile distribuite de WatchShop.ro exclusiv în România.