Participanții vor avea acces la șase ore de informații clare despre noțiunile juridice și contabile pe care trebuie să le cunoască în situații dificile, dar și cum să-și administreze afacerea atunci când activitatea se suspendă integral sau parțial.

În cadrul workshop-ului vor fi prezentate și studii de caz ale afacerilor care s-au reinventat pe perioada crizei și au reușit să-și mărească considerabil cifra de afaceri.

Cele două zile de cursuri vor fi împărțite în noțiuni juridice și administrarea afacerii. Astfel, în prima zi, 16 septembrie, între 16.30 – 19.00, antreprenorii vor afla cum să privească în fiecare zi, dar mai ales în timpul crizei, cheltuielile deductibile și nedeductibile, balanța, TVA-ul și cash flow-ul.

A doua zi, 17 septembrie, între 16.30 – 19.00, participanții vor afla cum să-și administreze afacerea eficient atunci când situația este incertă; ce se întâmplă cu angajații, dacă intră în șomaj tehnic sau se apelează la demisie, care sunt bonificațiile din partea statului, granturi sau ce alte tipuri de finanțări mai pot fi accesate în această perioadă.

“În timpul pandemiei peste 30% dintre afaceri și-au suspendat activitatea, unele obligate de stat, altele pentru că nu au reacționat la timp. Criza poate fi, de multe ori, și o oportunitate de reinventare, dar pentru asta trebuie să ai deja niște informații pe care să te bazezi. În 20 de ani de activitate în domeniul contabil, am realizat că afacerile care rezistă sau ies mai solide din timpul unei crize, au în spate antreprenori informați, implicați, organizați, care își știu drepturile și obligațiile fiscale și reacționează în timp util. Prin cursul online – Cum să-ți adaptezi afacerea la contextul actual – vreau să ofer antreprenorilor o privire de ansamblu asupra modificărilor fiscale și contabile efectuate în perioada pandemiei, să abordez situațiile de criză care pot apărea în orice business, să discutăm despre granturile oferite de stat în această perioadă, să reiterez informațiile obligatorii care pot ajuta orice antreprenor să fie mai bine pregătit să reacționeze și să-și salveze sau crească afacerea”, a declarat Valentina Saygo.

Prețul biletului pentru cele două zile de cursuri este 790 lei, iar rezervarea locului se poate face online, mai multe detalii sunt disponibile pe: https://valentinasaygo.ro/saygo-academy/.