xpresscups, un business fondat de Cătălin Modorcea, funcționează sub forma unui sistem de abonare, prin care utilizatorii pot selecta unul sau mai multe pachete care să le fie livrate lunar, putând alege din 4 varietăți de cafea de specialitate, livrată boabe sau proaspăt măcinată.
Opțiunile includ 2 sortimente de cafea prăjită special pentru preparare în stil brew (cafea la filtru, ibric, V60, chemex, moka pot) - Rwanda Brew, Ethiopia Brew și 2 sortimente de cafea prăjită pentru espresso și rețete bazate pe espresso - Kenya Espresso și Roasters Espresso.
”Am vrut ca primul meu business să aibă la bază un produs față de care sunt și eu foarte pasionat și pe care îl consum cu mult drag în fiecare zi. Mai mult decât atât, îmi doresc un business care să înglobeze valorile la care țin, și la asta lucrez să integrăm acum: comunicare eficientă cu clienții, dezvoltarea unei comunități active de oameni pasionați și mare atenție la calitatea tuturor produselor vândute”, spune Cătălin Modorcea, fondator xpresscups.
Abonamentele sunt flexibile, iar cafeaua poate fi cumpărată și separat, nu neapărat în baza unui abonament. Utilizatorii pot alege să comande tot de pe același site și căni sau tricouri personalizate cu ilustrațiile unui designer român.
În plus, xpresscups își propune și să creeze o comunitate dedicată iubitorilor de cafea de specialitate abonați la serviciul de livrare. Rolul comunității va fi de a aduce împreună oameni interesați de noutăți din domeniu, dar și de a educa și de a inspira. Membrii comunității vor beneficia, totodată, de oferte speciale și discount-uri și vor afla primii noutățile anunțate de xpresscups.
La începutul lunii mai, xpresscups a primit o investiție inițială de 10.000 de euro din partea lui Narcis Nedelcu, fonduri ce vor fi folosite pentru promovare și dezvoltare.
”Am crezut în acest model de business inovativ din prima secundă. Sunt foarte fericit de alegerea făcută și încrezător în succesul afacerii,” a declarat Narcis.
Cătălin Modorcea este fondatorul xpresscups, are peste 7 ani de experiență în Digital Marketing, este ambasadorul Upwork în România de 2 ani și tot de atât timp crește comunitatea de freelanceri care activează pe platformă.