ZEN.com extinde gama de opțiuni prin care utilizatorii își pot alimenta contul într-un mod simplu și convenabil. Compania oferă soluții la provocările comerțului electronic modern și își propune să dezvolte oportunitățile disponibile în prezent astfel încât utilizatorii să își poată gestiona mai eficient și mai sigur tranzacțiile pentru cumpărături.
”Un element important al eforturilor ZEN.com de a dezvolta comerțul electronic transfrontalier este extinderea continuă a gamei de servicii atât pentru utilizatorii individuali, cât și pentru cei din mediul de afaceri. Lucrăm intens la adăugarea mai multor opțiuni de alimentare a contului prin top-up, ceea ce le va permite utilizatorilor să aibă un mai mare control asupra propriilor finanțe”, a declarat Michał Bogusławski, Commercial Director, ZEN.com.
Compania își propune să integreze opțiuni de alimentare a contului atât prin intermediul unor soluții de plăți globale, cât și al unor soluții locale. Spre exemplu, utilizatorii polonezi pot acum să își alimenteze contul ZEN.com, prin top-up, folosind BLIK, unul dintre cele mai populare sisteme de plăți mobile din Polonia.
Fintech-ul european ZEN.com le oferă utilizatorilor posibilitatea să efectueze plăți convenabile și sigure atât în mediul online, cât și în magazinele fizice, cu un card ZEN Mastercard. Utilizatorii pot opta pentru unul dintre cele două tipuri de abonamente lunare, în care sunt incluse beneficii precum: conturi curente în 35 de monede, extinderea cu un an a garanției la achiziționarea de echipamente electronice, cashback de până la 15% imediat după efectuarea unei plăți, protecție a banilor și cumpărăturilor la achizițiile online, prin ZEN Care, și transfer de bani gratuit doar pe baza numărului de telefon, prin funcționalitatea ZEN Buddies.
Serviciile ZEN și cele două variante de abonament sunt disponibile printr-o aplicație mobilă și un website și pot fi testate gratuit timp de o lună de zile. Aplicația mobilă ZEN.com poate fi descărcată din Google Store, App Store și Huawei App Gallery.